Як маркет важливих штук MAUDAU отримав власне звучання

Онлайн-маркет MAUDAU став одним із небагатьох бізнесів в Україні, що отримав власний комплексний аудіо бренд. Це сталося завдяки спільній роботі його команди та незалежної аудіоагенції VP Production

Коментарі 926

Розробка звукової айдентики MAUDAU розпочалася ще наприкінці 2021 року й мала завершитися в березні, але через російське вторгнення своє фінальне звучання компанія отримала лише в червні.

Попереду — період повноцінного розгортання аудіо бренду, проте деякі з його елементів уже можна почути в комунікації MAUDAU. Зокрема йдеться про аудіологотип, адаптивний бренд-трек і бренд-войс.

Плейлист із усіма наявними аудіобрендинговими асетами MAUDAU:

 video

Рішення посилити бренд MAUDAU аудіальною айдентикою ґрунтується на прагненні  надати користувачам додатковий емоційний досвід взаємодії з сервісом. Заразом аудіо бренд також спрощує глибинне розуміння комплексних комунікаційних меседжів аудиторією.

Той факт, що брендоване аудіо MAUDAU допомагає створювати бажані для бренда асоціації (деякі з них — комфорт, легкість, автентичність), було підтверджено опитуванням. На етапі розробки центрального елемента аудіобренду — аудіо-ДНК — команда опитала 178 респондентів різного ступеню лояльності до MAUDAU. Згідно їх відповідей, бажані асоціації «зчитуються» в межах 72,4–87,1%.

Загалом нову звукову айдентику команда MAUDAU планує використовувати в рекламних аудіо- та відеороликах, а також у різноманітному контенті в соцмережах (на кшталт сторіз, відеооглядів, іміджевих відео тощо). Але з розвитком бренду кількість точок використання буде збільшуватись.

З часом аудіо бренд MAUDAU позитивно впливатиме на загальну впізнаваність онлайн-маркету та допомагатиме йому якісніше диференціюватися від конкурентів.

Коментарі:

«Для нашої агенції робота над аудіо брендом MAUDAU стала першим кейсом у категорії e-commerce, тож це було потужним викликом. Уже на етапі аналізу та підготовки до реалізації проєкту ми зрозуміли, що роботи буде багато, адже нашому клієнту є з ким конкурувати. Проте ми настільки загорілися ідеєю допомогти MAUDAU заявити про себе, що нас уже було не зупинити. Я особливо вдячний команді бренду за їхню рішучість. Задавати тренди — це справа сміливих.» — Влад Плотніков, співзасновник і креативний аудіопродюсер VP Production.

«Для ефективної комунікації MAUDAU, як онлайн продукту, до якого неможливо доторкнутися в реальному житті, надважливо задіяти інші органи чуття наших гостей. Тому ми хотіли, щоб MAUDAU зазвучав! Не просто зазвучав, а консистентно й правильно, транслюючи наші цінності й характер бренду. З агенцією VP Production ми змогли успішно трансформувати MAUDAU в формат аудіо та побудувати комплексну систему звучання бренду в різних точках контакту з нашими гостями. Респект команді VP, що вони не бояться складних викликів!» — Марина Бриль, маркетинг директорка MAUDAU.

За матеріалами прес релізу.
Обговорити з іншими читачами:
Погода