Як MEGASPORT у 2021 перетворив свій магазин на комп’ютерний клуб з 2007-го

Мережа мультибрендових магазинів спортивного одягу MEGASPORT разом з креативною агенцією Bickerstaff.016 вирішили попіклуватися саме про тих, хто нудиться у ТЦ під час родинного шопінгу у Чорну Пʼятницу.

Коментарі 1968

Знову ця Чорна Пʼятниця

Чорна п’ятниця – весела можливість придбати всяке зі знижкою. Але не для всіх. Наприклад, для людей, які не люблять шопінг та ще й і так вже замахались на роботі протягом тижня, чорна п’ятниця стає чорною лише через те, що родина змушує їхати у торгівельні центри і тинятися там між магазинами замість відпочинку чи розваг вдома. 

“Пацани, прикрийте, йду на шопінг”

– мабуть хотілося сказати кожному, кому колись доводилось міняти заслужені кілька годин у грі на похід по магазинах. У грі, як в ті часи, коли сонце було яскравішим, а щастя можна було продовжити на півгодини за 20 гривень.

Може шось нове вже зробимо?

Тож 2021-го, року MEGASPORT, мережа мультибрендових магазинів спортивного одягу, разом з креативною агенцією Bickerstaff.016 вирішили попіклуватися саме про тих, хто нудиться у ТЦ під час родинного шопінгу. У своєму магазині в ТЦ SkyMall команда Мegasport замість типових ростових ляльок і святкових композицій з повітряних кульок обладнала справжній комп'ютерний клуб для поціновувачів старої доброї Контри. Такий собі бункер від шопінг-паніки. Гості магазину замість бігання по торгівельних рядах з круглими очима можуть просто пограти на компах. Хоча ні, не просто, а виграти знижки на речі, які вони собі запримітили.

Машини для КС

Для тих, хто залишився вдома Чорної П’ятниці теж є кібер-рішення: ігровий онлайн-турнір з тієї ж контри, з повноцінною турнірною таблицею, професійним стрімом від гравця-чемпіона ceh9 та можливістю виграти додаткові знижки, ще більше знижок, або сертифікат на 5 000 грн. А сертифікати отримали одразу 3 найзапекліші терористи та спецназівці з КС в трьох категоріях: CS:GO Offline, CS:GO та CS:1.6.

В діджиталі всю кампанію рекламували за допомогою стилізованих статичних, динамічних та інтерактивних банерів і преролів з живими емоціями гравців у КС.

 1_MEGASPORT brand 15 gazh3
 2_MEGASPORT brand 6 pol2
 3_MEGASPORT brand 6 serg2

Як це взагалі сталося?

Будь-яка трошки божевільна ідея не робиться за схемою звичайних, класичних рішень. Тому, для нашого комп’ютерного клубу MEGACYBERSPORT знадобилася ціла армія експертів. За 20 днів з моменту затвердження ідеї до першого гравця в Мegasport ми встигли: разом з художником-постановником Євгеном Голиком та його командою створити зону повного занурення у гру з інсталяціями, декораціями та майже-як-живими терористами КС, команда професійних гравців Gameinside поділилася справжніми ігровими кріслами і технікою та проконсультувала і просупервізила створення серверів і турнірів, багаторазовий чемпіон світу з КС 1.6 Арсеній Триноженко, він же ceh9, стрімив і коментував чемпіонат, студія веб-розробки Ribs створила унікальний лендинг і зробила шлях кожного КС бійця простим і зрозумілим, а допомогли розповісти про гру у всьому інтернеті Netpeak. А круті гвинтівки для справжніх машин для КС, які ми клали в преспаки зробив власноруч Іван Буценко. Але що? Але воно точно було того варте :)

Нестандартні рішення завжди трохи лякають, завжди непередбачувані, але завжди цікаві. Все як в житті: саме дивні речі привертають увагу і запам’ятовуються. Так команда MEGASPORT вирішила піти на цей ризик і зробити хедшот типовим акціям 1+1=1 на Чорну п’ятницю.

Коротше кажучи, можна нескінченно довго повторювати мантру про знижові знижки, а можна зробити фаєр ін зе хол та запам’ятатися на довго.

 MEGASPORT cs case
За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода