Роботу над каналом діджилал-агенція розпочала наприкінці 2018 року. За цей час освітньо-фанові ролики за тегами #ТиЕксперт, #ТиШеф, #ВиРесторатор отримали понад 31 мільйон переглядів! Середній відсоток перегляду відео – 67%.
«Популярність відеоконтенту стрімко зростає, це вже не майбутнє, а сьогодення. Людям подобається дивитися відеоролики, адже вони зазвичай зрозумілі, прості, часто кумедні, динамічні і в нашому випадку несуть і освітню функцію.», — коментує Антон Жорін, Начальник управління з маркетингу METRO Cash&Carry Ukraine.
Головним героєм роликів #ТиЕксперт та #ТиШеф обрали Іллю Сьоміна — шеф-кухаря ресторану TinTin та коктейль-бару Loggerhead. Інженер-будівельник за освітою, він стрімко увірвався в професію і вже в 25 років став шефом.
У роликах #ТиЕксперт він розсікає гіпермаркетом на скейті та розповідає, як вибирати якісні товари власної торгової марки METRO Chef. А за тегом #ТиШеф показує, як із цих же продуктів легко приготувати страву як з ресторану та відчути себе справжнім кулінаром!
Що було за кадром?
Валерія Боть, senior account manager: “Після нічних зйомок нашій команді вже нічого не страшно :) Ми стали трохи ближчими до усіх світловиків, звуковиків і навчилися високої кухні в перервах між дублями. А ще ми протягом року ускладнювали трішки життя працівникам гіпермаркету і дуже вдячні їм за розуміння”.
Кумедні образи Іллі придумувала креативна копірайтерка проєкту Ольга Лівік. Всі костюми поїхали до офісу після зйомок. “Тепер на новорічний корпоратив у кожного з команди є готовий костюм :)”, — ділиться вона.
А от рубрика #ВиРесторатор об'єднала не одного топового експерта ресторанного бізнесу. Серед них: Олексій Повторейко, Віктор Тітов, Оксана Марусич та Соф’я Коломійцева. У серії інтерв'ю вони розповідають про підводні камені та секрети роботи у сфері HoReCa.
31 жовтня вийшов 50-ий ювілейний ролик-інтерв’ю з Сергієм Бейсеревичем, шеф-кухарем ресторану “BARVY”.
"Вся крутість проєкту в тому, що люди з усієї України можуть навчатися високої кухні в найкращих експертів, які зазвичай не діляться своїми знаннями безкоштовно", — зазначає директор MokCo Проненко Гліб.
Проєкт створювали:
METRO Cash&Carry Ukraine
MokCo Agency
4К Production
Syndicate Production
За матеріалами прес-релізу