Як молоді «Канські леви», тільки молоді креативні козаки

Завжди буде хтось після нас. Нас — це сьогоднішніх рекламників, креативників, моушн-дизайнерів та копірайтерів. У Державному торговельно-економічному університеті відбувся Х Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами.

Коментарі 848

Хочемо розказати про подію, яка допомагає розвиватися молодим талановитим студентам, які прийдуть слідом за нами продовжувати робити рекламну індустрію ще краще, яскравіше та крутіше.

У Державному торговельно-економічному університеті відбувся Х Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами. Переможців вибирали у таких категоріях: «Друкована реклама», «Зовнішня реклама», «Фірмовий стиль», «Відеореклама», «Аудіореклама», «Інтернет-реклама», «Проєкт рекламної кампанії».

До журі конкурсу було запрошено представників провідних брендів України, а також відомі рекламні агенції, які працюють з цими та іншими брендами. Тому прокачування від журі вийшло дорослим, попри юний вік учасників — роботи вибиралися професіоналами своєї справи.

Загальний список переможців і журі можна переглянути на сайті університету за посиланням

Додатково хотіли б звернути увагу на те, що оцінювали роботи студентів й агенції, які входять до складу Всеукраїнської рекламної коаліції. А деякі з агентств виділилися своєю напрочуд активною участю.

Так, Brain Tank у складі журі Всеукраїнського студентського конкурсу представляла випускниця Державного торговельно-економічного університету, клієнт-сервіс директорка Brain Tank — Інна Гринчук. Агентство вирішило всередині Всеукраїнського конкурсу провести свій локальний, під претензійною назвою Brain Tank Iron Jam. Головний приз — двотижневе стажування у Brain Tank. 

Для участі у конкурсі було відібрано 10 робот, які підходили під вимоги безпосередньо Інни Гринчук:

«Я хочу дати можливість талановитим дітям отримати справжній стимул продовжувати творити — наприклад, брати участь у створенні сценарію ролика, соціального проєкту чи ідеї рекламної кампанії, яку буде бачити ціле місто чи навіть уся країна. Так народилася ідея Brain Tank Iron Jam, де студенти спільно з професійними креаторами створять реальний рекламний продукт».

Голосування проводилося у фейсбук та інстаграм сторінках агентства, а хто ж переміг — дивіться за посиланням на статтю Brain Tank, там всі деталі. 

Варто зазначити, що чим більше ми допомагатимемо молоді зараз, тим вища ймовірність того, що крутий рівень, який зараз показують українські рекламники та креативники, буде збережено і в майбутньому. І український креатив досягне найвищого рівня на світовій рекламній арені. А так воно й буде!

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода