Як неприбутковим організаціям просувати себе в інтернеті: освітня платформа від Inweb

З початком повномасштабної війни неприбуткові організації особливо потребують матеріальних та людських ресурсів. Одним з інструментів їх залучення є просування в інтернеті. Для того, щоб ефективніше залучати донорів, партнерів та просто небайдужих людей до роботи організацій, агенція digital-маркетингу Inweb запускає безоплатну освітню платформу для НПО.

Коментарі 1289

З 27 квітня для всіх неприбуткових організацій в Україні доступна освітня платформа від Inweb на базі Academy Ocean: Академія інтернет-маркетингу для НПО.

Inweb та Academy Ocean входять до групи IT-компаній Netpeak Group.

Академія інтернет-маркетингу для неприбуткових організацій — це навчальна платформа, завдяки якій благодійні фонди, громадські об'єднання та інші НПО можуть дізнатись більше про маркетинг та розвивати за допомогою цих знань свою справу.

Першим в Академії відкривається безплатний курс Google Ad Grants. Згодом будуть доступні і інші курси з інтернет-маркетингу для НПО.

Що таке Google Ad Grants?

Це програма Google, яка дозволяє щомісяця розміщувати рекламу на суму $ 10 000 в пошуковій мережі Google на безстроковій основі.

Так, організації зможуть на грантові кошти розміщувати рекламу і, тим самим, залучати в рази більше людей на збори, привертати увагу донорів, запрошувати небайдужих людей долучитися до ініціатив.

За словами CEO краудфандингової платформи Моє Місто, Сергія Лукачко, завдяки гранту організація вже отримала близько 50 000 охоплень та 3000 переходів на сайт організації.

Про те, як отримати грант та працювати з пошуковою рекламою, можна дізнатись з курсу Академії:

  1. Здобуття гранту: що потрібно для отримання гранту від Google – від реєстрації організації (для тих, хто ще не оформив своє волонтерство юридично) до подачі грантової заявки в Google.
  2. Налаштування першої рекламної кампанії: особливості грантової реклами, базові поняття з налаштування контекстної реклами та робота з корисними сервісами.
  3. Аналітика та оптимізація: як постійно покращувати рекламні кампанії, а значить ще ефективніше за допомогою їх залучати людей до вашої діяльності.

У майбутньому на освітній платформі буде більше курсів для неприбуткових організацій: ведення соціальних мереж, оптимізація сайту для пошукових систем, контент-маркетинг тощо.

«2020 року ми почали втілювати свою корпоративну соціальну відповідальність у життя та безкоштовно допомагати неприбутковим організаціям (НПО) стати учасниками програми Google Ad Grants. На сьогодні ми допомогли мабуть вже сотні НПО отримати грант, та десяткам організацій налаштувати рекламу в пошукових системах.

Я вважаю, що кожен бізнес на своєму рівні може та повинен робити щось в напрямку КСВ, допомагаючи тим самим українцям або сприяючи наближенню перемоги України», — каже Ігор Мутерко, засновник Inweb.

«Ми подалися на Google Ad Grants тому, що хочемо донести інформацію про нас, як національну лінію профілактики самогубствам, кожному українцю. Грант допомагає нам в цьому», — коментує засновник Lifeline Ukraine Пол Ніланд.

Реєстрація доступна за посиланням: https://inweb-for-nonprofits.academyocean.com/.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода