Як незрячі люди відчувають красу?

Агенція Mokco та Oriflame запустили інклюзивний проєкт для людей із вадами зору.

Комментарии 1163

13 листопада, у Міжнародний день незрячих, Oriflame та MokCo «відкриють вам очі» на проблеми незрячих людей та розкажуть, які маленькі кроки з нашого боку можуть зробити їхнє життя комфортнішим.

«Що потрібно знати всім? Незрячі люди точнісінько такі самі, як і зрячі. Їм теж щипає шампунь, коли потрапляє в очі, у них течуть сльози від цибулі, їм сняться сни. Вони так само їздять автобусом на роботу, щось купують, сидять у соцмережах, фліртують і закохуються. Вони фарбуються самі й миють собі волосся самі, навіть душ — і той приймають самі. Вони впевнено користуються онлайн-послугами, а платять карткою» — каже креативна директорка Ольга Лівік.

Близько 300 тис. людей з особливостями зору відчувають брак інформації, адаптованої до їхніх потреб. Особливо помітною стає проблема, коли потрібно вибрати косметику за мінімальним та недеталізованим описом.

Компанія Oriflame разом з агенцією MokCo вирішила звернути увагу на проблеми незрячих людей по-своєму — запуском спеціального інклюзивного проєкту. 

Щоб зрозуміти що насправді відчувають незрячі та з якими проблемами зіштовхуються щодня — перегляньте ролик.

У ньому героїні з особливостями зору щиро розповідають, як воно — постійно стикатися зі стереотипами, незручними запитаннями, обмеженнями, але все одно любити життя й хотіти доглядати за собою та фарбуватися. 

 video

Що зробила компанія, щоб життя таких людей стало трішки легшим? Oriflame почала адаптацію опису власних продуктів в інклюзивному розділі на сайті. Саме недеталізований опис часто заважає незрячим купувати онлайн. Компанії зазвичай ігнорують потребу описувати очевидні речі, але забувають, що вони очевидні не для всіх.

«Ми провели глибинні інтерв’ю з людьми з особливостями зору і з’ясували їхні потреби, — розповідає Юлія Крилова, Head of Marketing Oriflame Україна. — Виявилося, що, багато хто з них активно купували б онлайн навіть незнайомі продукти, але наявні описи на сайтах не допомагають у виборі».

На сторінці компанії ми створили особливу сторінку з максимально детальними описами доглядової та декоративної косметики. Аромат, текстура, відтінок, форма, розмір, дія, спосіб використання — узяті до уваги всі можливі характеристики продуктів. А потім — уже з упевненістю в характеристиках продукту так само легко його замовити.

Тепер людям із вадами зору достатньо лише зайти на сайт Oriflame і за допомогою голосового застосунку прослухати всю потрібну інформацію. 

Долучайтеся своїми компаніями до цього важливого проєкту й поширюйте інформацію про нього — нумо змінювати маркетинг світ разом!

Oriflame

Head of Marketing Oriflame Україна: Юлія Крилова

Digital communication Specialist: Олександр Омельченко

Business Development Specialist: Аліса Жерновська

MokCo

Партнер агенції: Гліб Проненко

Партнерка агенції: Тетяна Мокренко

Client service director: Мальшакова Тетяна

Креативна директорка: Лівік Ольга

Копірайтерка: Мурза Анастасія

Дизайнерка: Дар’я Кучер

Менеджерка проєкту: Матяшовська Катерина

Production manager: Воробей Ольга

Ролик

Режисер: Павло Ковтун

Операторка: Світлана Апаріна

Стиль: Оксана Ковтун

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода