Як отримати максимум від медіа-агенцій – інструкція для брендів

ISBA у співпраці з консалтинговою компанією ID Comms видали нову інструкцію із забезпечення успішної роботи з медіа-агенціями для рекламодавців

Комментарии 1024

Організація ISBA, яка представляє понад 3 000 рекламодавців у Британії, повідомляє, що ця інструкція визначає особливості поточної діяльності на основі відгуків членів організації, а також підкреслює можливості для її вдосконалення.

В «Інструкції з найкращих методів управління медіа-агенціями» запропоновано шість основних аспектів, на які рекламодавці повинні звернути увагу, щоб отримати найбільш якісні та успішні результати від співпраці з рекламними агенціями.

Брендам необхідно:

Впорядкувати все в межах своєї організації – переконатися, що всі працівники мають єдину ціль по відношенню до ЗМІ, а також чіткі методи роботи для підтримки безперебійного управління засобами масової інформації та їх поширення. Зараз всього 38% членів ISBA підтверджують, що мають чітке уявлення про ЗМІ, яке допомагає вибудувати зв’язок між зацікавленими особами всередині та поза межами організації.

Обрати правильних партнерів – потрібно слідувати чіткому алгоритму підбору правильної агенції для співпраці. Близько 76% членів ISBA стверджують, що слідують ретельному і чітко-визначеному плану вибору агенції.

Зберігати чіткість роботи за допомогою контрактів – прозорі та справедливі договірні умови забезпечують довготривалі та надійні відносини. Лише 42% членів ISBA вважають, що мають чітке розуміння витрат і марж агенції, у той час як 84% стверджують, що мають надійні контрактні умови стосовно знижок та ЗМІ без виставлених рахунків.

Заохочувати за допомогою винагород – використовуйте умови оплати, які будуть мотивувати агенції виконувати свою роботу якнайкраще – з опитаних членів ISBA 50% заявили, що використовували модель оплати за виконану роботу, 15% - модель на основі комісій, проте ніхто не застосовував модель оплати в залежності від результатів або вартості. Близько 25% повідомили, що використовують гібридну модель, а 70% сказали, що включають певні види бонусів.

Пропонувати розумні брифінги та чітку оцінку дій – стратегії та цілі потрібно чітко обговорювати і поєднувати з конструктивним розумінням стратегій і планів агенції.

Працювати над відносинами – це стосується прозорого і систематичного управління продуктивністю, що призводить до постійного вдосконалення. За даними дослідників, нині 76% членів ISBA проводять певні види оцінювання послуг агенції кожні шість місяців.

За словами директора Відділу з надання послуг ISBA Ендрю Лоудона «Мистецтво співпраці та управління медіа-агенціями – особливо важливе». Він також додав, що загальна мета інструкції була «розвіяти міфи про основні аспекти, що дійсно можуть вплинути на результат, і запевнити, що ЗМІ стають джерелом справжньої цінності, якою можна активно керувати».

Виконавчий директор консалтингової компанії ID Comms Девід Інду зазначив: «Існує безпосередній зв’язок між хорошою моделлю управління ЗМІ і окупністю інвестицій в ЗМІ та можливістю забезпечити конкурентну перевагу».

Джерело інформації: ISBA

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода