Які п’ять «племен» споживачів з’явилися після пандемії?

За даними нового дослідження комунікаційної агенції VCCP, пост-пандемічний ринок Британії формуватимуть п’ять груп споживачів, або так званих «племен».

Комментарии 1346

Чому це важливо?

На думку дослідників, розуміння потреб, страхів і бажань представників цих груп може відіграти ключову роль для таргетингу та медіабаїнгу.

Особливості:

  • Переповнені помстою марнотрати (кількість яких сягає 7,8 млн) повернуться зі справжнім розмахом та жагою повністю надолужити згаяний час;
  • Раціональні споживачі (13,8 млн) мають достатньо грошей для покупок, але бояться за своє майбутнє;
  • Модифікатори (8,4 млн) прагнуть до життєвих змін, що стосуються впливу на клімат та сталий розвиток;
  • Спраглі до компенсації (5,9 млн) мають небагато грошей, але знову хочуть насолоджуватися життям;
  • Споживачі у стані відновлення (13,2 млн) були у скрутному становищі ще до пандемії, а зараз зіткнулися з безробіттям і похмурими перспективами.

Автори доповіді «Перемога у процесі відновлення» стверджують, що Британія у період після пандемії буде переділена на «племена» на основі складних психологічних особливостей, які дуже помітно впливають на їх ставлення до дійсності.

На думку авторів, аспекти, які були характерними до пандемії і базувалися на чистому прибутку, віці, статі та категоріях поведінки, більше не зможуть слугувати провісниками купівельної спроможності споживачів, оскільки пандемія «розірвала на друзки діючий кодекс правил».

«Бренди, які не усвідомлюють ці нові складні аспекти, ризикують втратити значні можливості так само сильно як і ті, хто витрачає усі маркетингові інвестиції на непідходящу аудиторію», – Майкл Лі, директор із стратегічного розвитку, VCCP.  

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода