Як перевірити, чи спрацює реклама та дизайн?

Тепер у Aimbulance проводитимуть нейромаркетингові дослідження

Комментарии 678

Маркетингова агенція Aimbulance разом із нейротехнологічною компанією Beehiveor запускають новий для України напрям: Aimbulance Neuro. Тепер рекламісти і маркетологи до запуску можуть зрозуміти, чи буде ефективним рекламний ролик, паковання, постер та інтерфейс. Для цього потрібно показати споживачеві рекламні матеріали і прослідкувати за його реакцією за допомогою спеціальних датчиків.

Більшість рекламістів та клієнтів рекламних агенцій стикається з проблемою: оцінка відеороликів чи дизайну зводиться до суб’єктивного враження «подобається» чи «не подобається». Донедавна не існувало жодного способу обійтися без цієї суб’єктивної оцінки. Тепер Aimbulance разом з Beehiveor першими в Україні запустили нейромаркетингові дослідження:

Дослідження роликів.

Відеоролик — важливий елемент комунікаційної стратегії бренду. На нього витрачають чималу суму з бюджету, ще більше — на його розміщення. При цьому близько 80% роликів залишаються неефективними. Часто-густо конкретні секунди ролика «провалюються» у здатності запам’ятовуватися чи викликати необхідні емоційні реакції. Саме ці секунди і є предметом дослідження. Тепер недоліки можна виправити ще до запуску кампанії.

Дослідження дизайну паковань та рекламних постерів.

Паковання (особливо в сегменті FMCG) настільки важливе, що його вплив важко переоцінити. Донині ми послуговувалися тільки власним смаком, щоби зрозуміти, чи спрацює воно на полиці. Тепер ми знаємо, як оцінити паковання (чи інший графічний матеріал) на предмет здатності привернути увагу, запам’ятатися, асоціюватися з правильним ціновим сегментом.

Аналіз інтерфейсів.

Найбільш популярний спосіб аналізувати ефективність інтерфейсів — A/B- та multiple tests, а також евристичні експертні оцінки. Проте самі експерти зауважують, що в 9 із 10 випадків A/B-тести поліпшують результативність на кілька відсотків.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода