Як PlantIn зменшив вартість залучення юзерів за допомогою Reels

PlantIn – український EdTech проєкт, який розробляє АІ-застосунок для догляду за рослинами. У 2021 році став 2-м продуктом у власній ніші за оцінкою App Store (категорія – Education).

Коментарі 3835

Наприкінці 2021 року за підтримки Facebook ми почали тестувати формат Reels в рекламі. Як наслідок, отримали гарні результати, про які написав Instagram Business.

Чому ми почали працювати з цим плейстментом? На що варто звернути увагу при роботі з Reels? Деталі – нижче.

PlantIn + Facebook у 2021

Тісну співпрацю з Facebook (вже Meta) ми почали у квітні 2021 з оновленням iOS 14.5. Коли змінюються правила гри, ти маєш два варіанти: підлаштуватися під них і принаймні мати шанс виграти або ж – так і не спробувати і програти. Все залежить від індивідуальної “підкованості” маркетолога, загальної готовності продукту, вміння швидко тестувати гіпотези й оперативно приймати рішення.

Ми мали єдиний виклик — якомога швидше адаптуватися до нових інструментів та умов ринку. Ми багато консультувалися з нашими менеджерами щодо можливостей SKAN-кампаній, проводили тести й ділилися з ними результатами.

Наш кейс росту продукту та маркетингу зацікавив Facebook, тож вони час від часу почали пропонувати нам певні тести, які самі компенсували. Ті, що не приносили ROI-позитивного результату або не підходили для нас як продукту, ми відхиляли.

Чого очікували від Reels

З появою Reels ми, очевидно, проводили багато аналогій з ТікТок. Там у нас був вже певний успіх ще до змін через iOS 14.5. Тож сподівалися на “вистріл” формату й в Instagram.

Втім, перед нами постав виклик — знайти креатив, що працюватиме на новому плейсменті. Адже для стрічки Fb–Inst використовували перевірений часом концепт.

Як проводили тести та обирали кампанії для них

Спочатку ми проводили тестування самостійно, додаючи Reels до наших кампаній через авторозміщення. Потім нам під кінець жовтня запропонували спробувати певну схему запуску, яку на 50% покривав Facebook.

Ми мали запустити кампанії через А/В-тест: в одній поставити автоплейсмент, в іншій — два едсети з розподілом бюджету 70 на 30 — автоплейсмент та Reels відповідно.

Тест проводили протягом тижня на США за допомогою SKAN-кампаній.

Результат

За оцінкою СРА (ціна за тріал у додатку) кампанія з едсетом Reels працювала у три рази краще кампанії на автоплейсменті без Reels. Враховуючи складні умови ринку під час проведення тесту (кінець листопада, наближчення Чорної п'ятниці), результати були хороші. Крім цього, ми помітили зниження CPM на 26% на кампанії з Reels.

Цей підхід тесту почали масштабувати на web-to-app і виросли в плейсментах Reels+Stories із 5% в листопаді до 50% трафіку в грудні, отримуючи результати за необхідною ціною.

 video

Плани на майбутнє

Зараз Reels — це один із топових плейсментів для нас. Ми продовжуємо займатися креативами для Reels. Звичайно, конкуренція посилилася, все більше рекламодавців заходять з цим форматом. Вже не так просто пробитися (у порівнянні з 2021 роком).

Наразі ми плануємо співпрацювати з Facebook та їх Creative Workshop по вдосконаленню нашої креативної стратегії у Reels: продумувати креативи, експериментувати з їхньою тривалістю, тестувати цікаві для юзерів фішки.

На що маркетологу звертати увагу в роботі з Reels

1. Обов’язкове дотримання необхідних сейф-зон та технічних вимог до креативу.

2. Динамічність та індивідуальний стиль. Reels – це класний спосіб комунікувати з потенційними юзерами через емоції та спонукати їх до необхідної дії.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода