Як побороти клатер у категорії гепатопротекторів?

Запуск препарату «Лесіл» від Pro-Farma та MullenLowe Adventa

Комментарии 1195

Агенція MullenLowe Adventa не приховує, що любить фарму. Любить розбиратись у кожному препараті, дивитись, що відбувається в його категорії, знаходити свій підхід до кожної аудиторії…

У випадку з препаратом «Лесіл» MullenLowe Adventa занурилась у категорію гепатопротекторів (точніше, спочатку дізналася, що таке гепатопротектори), з’ясувала, що вона неймовірно клатерна і їй не вистачає легкої, простої комунікації, з маленьким, але стратегічно осмисленим жартом. А потім зробила саме таку комунікацію. Ще й із кількома різними кінцівками.

 video

Команда Pro-Pharma 
Маркетинг-менеджерка: Ольга Перепелиця
Продакт-менеджерка, департамент маркетингу рецептурних препаратів: Ірина Карась 
Маркетинг-менеджерка, департамент маркетингу рецептурних препаратів: Ганна Меркулова 

Команда MullenLowe Adventa
Креативна директорка: Світлана Цвєлєньєва 
Артдиректорка: Дар’я Бричевська
Копірайтер: Євген Бабій  
Екаунтдиректорка: Оксана Осадчук 

Команда MOONSHINERS 
Режисер: Віталій Єрмак
Оператор: Сергій Смичок
1st AD: Надія Людчик
Продюсерка: Альона Луценко
Композитор: Євген Бедненко
Постпродакшен: Casper Studio

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода