Як Приватбанк та Mastercard навчали українців не боятись безготівкових платежів

Інтеграція ПриватБанк в партнерстві з Mastercard у ранкове шоу на ICTV

Комментарии 2083

Оплатою банківськими картками сьогодні вже нікого не здивуєш. В активному користуванні українців більше 38 млн платіжних карток. Кожна третя має функцію безконтактної оплати.

Ми також звикли до того, що з нами постійно знаходяться смартфон та інші розумні ґаджети – із безліччю додаткових функцій, які спрощують наше життя та економлять час. Одна з них – можливість розраховуватися безконтактно: телефоном, годинником чи фітнес-трекером.

Пандемія коронавірусу підкреслила ще одну вагому перевагу безготівки – її гігієнічність. Адже через паперові гроші можуть передаватись шкідливі бактерії, у той час як платіжна картка до рук інших людей зазвичай не потрапляє.

За останніми даними, 80% транзакцій по картках в Україні – безготівкові. Звідси висновок – українці відкриті до світу без готівки та вже не так поспішають знімати гроші з банкоматів. Проте багато наших співвітчизників досі обирають готівку, бо не до кінця усвідомлюють переваги та можливості, які відкривають нові технології, не знають, як платити смартфоном чи в інтернеті, або ж не впевнені у безпечності таких оплат.

ПриватБанк та Мastercard, як лідери та інноватори фінансового ринку, вирішили провести спільну освітню кампанію, щоб допомогти українцям розібратися із безготівковими технологіями, проінформувати про їх переваги та підвищити загальну фінансову грамотність населення.

Для вирішення цієї задачі StarLight Brand Content запропонував створити брендовану рубрику, з графікою та креативними інтро, в ранковому шоу «Ранок у великому місті» на ICTV. У серії сюжетів журналісти програми розповідали про переваги безготівкових платежів та на прикладі життєвих ситуацій показували, як інноваційні продукти ПриватБанку та Мastercard роблять життя набагато зручнішим. У свою чергу експерти Мastercard та ПриватБанку простою мовою розповідали про складні технології, надавали практичні рекомендації та пояснювали ключові правила фінансової безпеки. Кампанія поширювалась не лише на TV. Сюжети розміщувались на YouTube-каналі ICTV, а також у публікаціях на сайті телеканалу.

Глядачем кампанії став кожен 6-й українець. Її організаторам вдалося донести всі переваги безготівкового способу життя, говорячи про фінансові технології просто та зрозуміло. В результаті зросла фінансова обізнаність аудиторії, що в свою чергу відобразилось на збільшенні частки безготівкових оплат. Зокрема, протягом кампанії кількість користувачів Приват24 збільшилась на 7%, на стільки ж зросла кількість щоденних транзакції у застосунку. Українці переконались, що безконтактні операції зручні та цілком безпечні. Зокрема й для здоров`я.

Вікторія Шерстюк, заступниця генерального директора з розвитку бізнесу StarLight Brand Content

Всі знають про ПриватБанк та Mastercard, але далеко не всі знайомі з фінансовими інструментами, які значно можуть полегшити життя кожного з нас. Ми вирішили йти шляхом доступним і зрозумілим для глядача – розкрити лайфхаки та розвіяти байки. В проекті «Ранок у великому місті» разом з ПриватБанк та Mastercard Україна ми створили рубрику «Світ інновацій». В прямому ефірі також були джингли, які сигналізували про цікавий факт дня, наприклад – за підсумками Чорної п’ятниці 2019 року через торгові термінали ПриватБанку було сплачено близько 4,5 млн покупок. Наші сюжети стали чудовою шпаргалкою для багатьох українців і особливо актуальними при локдауні через всесвітню пандемію Covid-19.

Олександра Гонтар, директорка з комунікацій Mastercard в Україні та Молдові

Безконтактні оплати карткою чи смартфоном, онлайн-шопінг та перекази коштів в інтернеті – безготівковий спосіб життя уже став корисною звичкою для багатьох українців. Але при цьому, дослідження Mastercard показують, що 36% українців все ще не вміють робити покупки в інтернеті, а чи не найскладнішою операцію з карткою є оплата комунальних послуг онлайн. І це ті завдання, над якими потрібно постійно працювати аби змінити та підсилити корисну звичку бути cashless. Так і з’явилася ідея нашого спільного з ПриватБанком проєкту «Світ інновацій», у якому ми доступною мовою розказували про безготівкові оплати, сучасні технології та цифрові сервіси, а також розбиралисяз ключовими правилами безпеки.

Дмитро Мусієнко, керівник дирекції роздрібного бізнесу ПриватБанк

Приват24 та інші цифрові сервіси – це не лише про банк, це можливість зробити зручнішими майже все у повсякденному житті, що так чи інакше пов’язане з оплатами, переказами, покупками, подорожами, навіть воду додому найшвидше замовити у Приват24. Ми з радістю підтримали цей проєкт, щоб поділитися надзвичайними фішками цифрового банкінгу з усіма українцями. Так вже співпало, що наш проєкт мав велику соціальну місію – допомогти українцям опанувати все більше сучасних фінансових сервісів саме перед пандемією та впровадженням карантину. Навички користування Приват24, безконтактними платежами та оплатами у інтернет допомогли мільйонам клієнтів зручно пережити карантин та подбати про безпеку свого здоров’я.

Обсудить с другими читателями:
Погода