Як привести більше покупців до ваших крамниць у цей святковий сезон

Поради для місцевого бізнесу напередодні свят від Google

Комментарии 1756
Свята швидко наближаються, і, наприклад, 21% людей у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) почали робити святкові покупки ще в червні, а 37% кажуть, що почнуть робити покупки раніше, ніж минулого року (згідно з дослідженнями Google та Ipsos). Підтримка місцевого бізнесу – найголовніше цього року. 56% споживачів в регіоні EMEA, які планують робити покупки на свята, кажуть, що в цей святковий сезон вони будуть більше купувати у компаній місцевого малого бізнеса.

Якщо ваш бізнес пропонує харчування у закладі або офлайн-покупок, важливо переконатися, що ваші клієнти можуть легко знайти вас в Інтернеті. Щоб ваш бізнес засяяв у цей святковий сезон, ми пропонуємо локальні рішення та поради, які допоможуть вам виділитися в Google і привести покупців до ваших крамниць.

Спілкуйтеся з клієнтами за допомогою профілю вашої компанії

Починаючи з цього тижня, ви можете легко подати заявку та підтвердити профіль своєї компанії безпосередньо в Пошуку Google або додатку Карти Google. Просто знайдіть свою компанію за назвою, і ви побачите можливість підтвердити право власності та верифікувати пов’язаний профіль компанії. Коли ваше право власності буде підтверджено, ви зможете редагувати інформацію про свою компанію, зокрема адресу, графік роботи, фотографії тощо.
Ми також додаємо новий спосіб отримати ще більше переваг від профілю вашої компанії – відтепер ви зможете надсилати повідомлення клієнтам безпосередньо з Пошуку.

Надалі ми рекомендуємо підприємствам малого бізнесу керувати своїми профілями безпосередньо в Пошуку або на Картах. Щоб усе було простіше, “Google Мій бізнес” буде перейменовано на “Профіль компанії”, а у 2022 році ми припинимо роботу додатка “Google Мій бізнес”, щоб більше продавців могли скористатися перевагами оновленого досвіду в Пошуку й Картах. Наявна веб-версія сервісу “Google Мій бізнес” буде здебільшого надавати підтримку великим компаніям, які мають бізнес у декількох локаціях, через нову інформаційну панель, що називатиметься "Менеджер профілю компанії". Більш детальна інформація про ці зміни з'явиться найближчими місяцями.

Покажіть, що у вас у наявності

Покупці на свята дуже хочуть знати, що саме є в наявності, перш ніж піти до вашого магазину. У нещодавньому опитуванні 49% покупців в регіоні EMEA сказали, що перед тим, як купувати, вони дивляться в Інтернеті, чи є товар в наявності. Є кілька способів переконатися, що ваша компанія з’явиться в результатах пошуку, коли покупці у святкові дні почнуть шукати товари, які ви пропонуєте.

Наприклад, якщо у вас уже є фід місцевого асортименту товару, ви можете надіслати інформацію через Google Merchant Center. Або, щоб продемонструвати окремі продукти, ви можете додати їх вручну через профіль своєї компанії в Пошуку.

Рекламуйте свої магазини місцевим клієнтам

Якщо ви хочете зосередитися на певних цілях, як-от рекламній акції в магазині або сезонних стравах у меню, ви можете рекламувати свої локації клієнтам поблизу за допомогою Місцевих кампаній. З цими кампаніями ви зможете у святкові дні легко зв’язуватися з покупцями, які шукають такі компанії, як ваша, на Картах Google, у Пошуку, на YouTube і в Медійній мережі Google, і допомогти їм знайти те, що їм потрібно, у вашому місцевому магазині чи ресторані.

Тепер ще простіше планувати бюджети місцевих кампаній напередодні свят за допомогою Планувальника ефективності. Цей інструмент допомагає створювати плани витрат на рекламу та бачити, як зміни в кампаніях можуть вплинути на ключові показники та загальну ефективність.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода