Які проєкти отримали Гран-прі на Cannes Lions 2022

У п'ятницю завершився 69-й фестиваль креативності Cannes Lions 2022

Коментарі 6626
У «Film Lions» було отримано 2028 робіт і 61 лев був нагороджений: 8 золотих, 20 срібних і 31 бронзових, а журі вирішило присудити два Гран-прі Film Lions. Першим був нагороджений «Super. Human» для Channel 4 від 4creative, London. 
 video
Другий Гран-прі був вручений Apple, «Escape from the Office» від Apple, Sunnyvale / Smuggler, Central LA.
 video
У Outdoor Lions було подано 1809 заявок, і 48 левів отримали нагороди: 10 золотих, 15 срібних і 23 бронзових. Гран-прі отримав «Liquid Billboard» від Havas Middle East, Dubai, Cultural Insight для adidas. Перший у світі рекламний щит, у якому можна плавати, був створений для реклами нової інклюзивної колекції купальників.
 video
У Print & Publishing Lions надійшло 795 заявок і 21 лев: 4 золотих, 6 срібних і 10 бронзових левів, а Гран-прі отримав «The Elections Edition» для газети AnNahar від Impact BBDO, Dubai, забезпечивши другий Гран-прі Об'єднаних Арабських Еміратів.
 video
На Radio & Audio Lions надійшло 692 роботи, а 23 лева отримали нагороди: 3 золотих, 7 срібних і 12 бронзових левів. Гран-прі взяв «The Unfiltered History Tour» Британського музею для VICE Media від Dentsu Creative, Bengaluru / Dentsu Creative, Mumbai / Dentsu Creative, Guragaon, творчо новаторський неофіційний підкаст-довідник про спірні артефакти Британського музею.
 video
У Design Lions журі надійшло 1058 робіт і 38 левів нагородило журі: 6 золотих, 10 срібних і 21 бронзових. Перший в історії Гран-прі виграла Португалія. «Portuguese (Re)Constitution» для Penguin Books від FCB Lisbon.
 video
З 661 роботи, отриманої в Digital Craft Lions, журі нагородило 21 лева: 3 золотих, 7 срібних і 10 бронзових. Гран-прі було вручено кампанії «Backup Ukraine» від Virtue Worldwide, Нью-Йорк. Президент журі Digital Craft Lions, Лучана Хагіара, виконавчий креативний директор Media.Monks, Бразилія, прокоментувала: «Проект Backup Ukraine дозволяє всім громадянам України зберегти своє найбільше багатство як нації: свою культуру. Використовуючи камеру смартфона в режимі реального часу та GPS, кожен може за лічені хвилини зняти будь-яке місце чи пам’ятник і зберегти дані як креслення у хмарі, щоб зберегти їх назавжди. І все це за допомогою власних телефонів. Проект, який перетворює кожного громадянина України на охоронця своєї національної спадщини. Бо культура – ​​це ідентичність людей і її не можна знищити”.
 video
The Film Craft Lions отримав 1711 записів. Журі визначило 54 лева: 11 золотих, 17 срібних і 25 бронзових. Гран-прі було вручено кампанії «The Wish» для Penny від Serviceplan Germany Munich.
 video
Industry Craft Lions отримали 1134 роботи, і 25 левів були нагороджені: 5 золотих, 10 срібних, 9 бронзових левів, а Гран-прі було вручено кампанії «Hope Reef» для Mars Petcare від AMV BBDO, London.
 video
У конкурсі Creative B2B Lions було отримано 415 заявок, а журі нагородило 14 Левів: 3 золотих, 4 срібних і 6 бронзових. Гран-прі було вручено кампанії «Speaking in Color» для Sherwin-Williams Coil Coatings від Wunderman Thompson Minneapolis. 
 video
У конкурсі Creative Data Lions було отримано 328 заявок, а журі нагородило 13 Левів: 3 золотих, 3 срібних і 6 бронзових. Гран-прі було вручено «Data Tienda» для We Capital від DDB Mexico, Mexico / DDB Mexico, Ciudad de México.
 video
У Direct Lions було отримано 1931 заявку та 55 левів: 7 золотих, 20 срібних і 27 бронзових. Гран-прі виграв «Less Talk, More Bitcoin» для Coinbase від Accenture Song, New York / Coinbase, San Francisco.
 video
У Media Lions було отримано 1752 роботи та 57 левів: 9 золотих, 19 срібних і 28 бронзових. Другий Гран-прі дістався «Hope Reef» для Mars Petcare від AMV BBDO, London.

З 1488 заявок, отриманих у PR Lions, 49 Левів були нагороджені: 7 золотих, 17 срібних та 24 бронзових. Гран-прі виграв «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium, Molenbeek-Saint-Jean.
 video
У Social & Influencer Lions було отримано 1642 заявки та 50 левів: 6 золотих, 17 срібних і 26 бронзових. Гран-прі здобув «The Unfiltered History Tour» для VICE Media від Dentsu Creative, Bengaluru / Dentsu Creative, Mumbai / Dentsu Creative, Guragaon. Другий Гран-прі отримав цей неофіційний путівник по спірним артефактам Британського музею, який також приніс додому бажаний трофей у Radio & Audio Lions.

У конкурсі Entertainment Lions було отримано 655 робіт і 25 левів нагороджено журі: 4 золотих, 7 срібних і 13 бронзових. Гран-прі виграв «Eat a Swede» для Шведської продовольчої федерації від McCANN Stockholm.
 video
У конкурсі Entertainment Lions for Music було отримано 390 заявок і 17 левів: 4 золотих, 5 срібних і 7 бронзових. Гран-прі було присуджено музичному відео Residente «This Is Not America ft.Ibeyi» від Doomsday Entertainment, Los Angeles / Sony Music Latin, Miami, USA.
 video
Entertainment for Sport Lions отримали 558 заявок, а журі нагородило 22 лева: 3 золотих, 7 срібних та 11 бронзових. Гран-прі було присуджено «NikeSync» для Nike від R/GA London.
 video
У конкурсі Brand Experience & Activation Lions було отримано 1919 заявок і 57 левів відзначено журі: 9 золотих, 20 срібних і 27 бронзових. Гран-прі було нагороджено «The Unfiltered History Tour» для VICE Media від Dentsu Creative, Bengaluru / Dentsu Creative, Mumbai / Dentsu Creative, Guragaon. Це був третий Гран-прі для цього проєкту, неофіційного путівника по спірних артефактах Британського музею, який також приніс бажаний трофей у Radio & Audio Lions та Social & Influencer Lions.

У конкурсі Creative Business Transformation Lions було отримано 158 робіт, а журі нагородило 9: 1 золота, 3 срібла та 4 бронзи. Гран-прі було присуджено «Piñatex» для Dole Sunshine Company + Ananas Anam.
 video
У конкурсі Creative Commerce Lions було отримано 374 роботи, а 17 було відзначено журі: 3 золотих, 5 срібних та 8 бронзових. Гран-прі було присуджено «Thighstop» для Wingstop від Leo Burnett Chicago.
 video
У конкурсі Innovation Lions було отримано 117 заявок і 4 лева були нагороджені: 1 золотий, 1 срібний та 1 бронзовий. Гран-прі було присуджено «One House To Save Many» для Suncorp Group від Leo Burnett Sydney, стійкого до погодних умов, пожежі, повені, шторму та циклону житла.
 video
У конкурсі Mobile Lions журі надійшло 543 роботи та нагородило 21 лева: 3 золотих, 7 срібних і 10 бронзових. Гран-прі отримав «Real Tone - Product Innovation & Global Campaign» для Google від Google, Mountain View / T Brand Studio, New York / Wieden+Kennedy, Portland / GUT, Miami.
 video
Glass: The Lion for Change отримала 141 заявку. Журі вирішило нагородити 8 левів: 3 золоті, 1 срібло та 3 бронзи, а Гран-прі було присуджено «Data Tienda» для We Capital від DDB Mexico, Mexico / DDB Mexico, Ciudad de México.

Гран-прі Cannes Lions For Good отримав «Save Ralph» для Humane Society International від The Humane Society Of The United States, Washington DC / Vespa Pictures, California.
 video
Sustainable Development Goals Lions отримали загалом 618 заявок. Журі нагородило 19 левів: 3 золотих, 5 срібних і 10 бронзових, а Гран-прі було присуджено «The Missing Chapter» для P&G Whisper від Leo Burnett, Mumbai.
 video
У конкурсі Health & Wellness Lions було отримано 1213 заявок і 38 левів: 7 золотих, 11 срібних і 19 бронзових. Гран-прі було присуджено «The Killer Pack» для Maxx Flash Repellent Coil від VMLY&R, Mumbai. 
 video
Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good було присуджено «Lil Sugar— Master Of Disguise» для Hip-Hop Public Health (HHPH) від AREA 23, an IPG Health Network Company, New York.
 video
У Pharma Lions із 298 робіт отримали 11 левів: 2 золотих, 4 срібних та 4 бронзових левів. Гран-прі Pharma журі присудило фільму «I Will Always Be Me» для Dell Technologies & Intel від VMLY&R, New York.
 video
Creative Effectiveness Lions отримали 258 робіт, а журі нагородило 21 лева: 5 золотих, 6 срібних і 9 бронзових. Гран-прі було присуджено «Contract for Change» для Michelob Ultra від FCB Chicago / FCB New York.
 video
У конкурсі Creative Strategy Lions було отримано 574 роботи та 19 нагороджено журі: 3 золотих, 6 срібних та 9 бронзових. Гран-прі нагороджено «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium, Molenbeek-Saint-Jean.

У Titanium Lions було отримано 198 заявок, і журі вирішило присудити 5 титанових левів і Гран-прі, який здобув «Long Live The Prince» для Kiyan Prince Foundation, Ea Sports, QPR, Match Attax від Engine, London.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода