Як провести офлайн-івент під час війни та зібрати повний зал

У Києві пройшов ProductCampKyiv’22 — конференція для продакт-менеджерів, підприємців, дизайнерів і всіх, хто цікавиться розвитком продуктів. Команда Parimatch Tech, що готувала захід, ділиться, чому вирішила влаштувати офлайн-подію, як підходила до організації та які результати отримала.

Коментарі 2162

Ідея

ProductCamp — серія міжнародних подій, що об’єднують продакт-менеджерів, підприємців, дизайнерів і всіх, хто пов’язаних із розробленням продуктів. На цих івентах експерти діляться досвідом створенням сервісів та платформ, кейсами щодо маркетингу, аналітики, монетизації тощо.

Це вже четвертий ProductCamp від Parimatch Tech. Цього року він став особливим, бо окремими подіями проходив одразу у двох локаціях: у Празі й Києві.

«Ми розуміємо, що попри війну життя продовжується: продукти й сервіси стрімко розвиваються (просто з новими акцентами), а жага до нових знань стає ще більшою. Основним аргументом „за“ став попит — саме він надихає робити такі проєкти для людей, що знаходять час і сили для власного розвитку у професії. Ба більше, нетворкінг — основна фішка ProductCamp — це як ковток свіжого повітря в цей непростий для всіх час», — зазначає Ксенія Друченко, Employer Brand Lead в Parimatch Tech.

І додає, що рішення про вихід на нові ринки з ProductCamp також відповідало новій стратегії компанії. З початком війни бренд став більш активним на іноземних ринках, а івент такого формату — ще один спосіб побудувати навколо нього сильне й зацікавлене ком’юніті.

Реалізація

Команда принципово вирішила робити івент як в онлайн, так і в офлайн-форматі. Мета — надати людям можливість поспілкуватися наживо, поділитися емоціями та провести хоча б декілька годин у теплій атмосфері. Бо за весь рік подібних подій, зі зрозумілих причин, майже не було.

«Саме в цей час, коли країна та її люди найбільш вразливі через війну, ми не маємо зупинятися. Бути обʼєднаними, бути поруч, спілкуватися офлайн і підтримувати один одного — чи не найважливіше просто зараз, тож ми хотіли забезпечити таку можливість для ком’юніті», — підкреслює Марія Литвиненко, Project Manager у Parimatch Tech. 

Утім, для цього команді треба було піти на додаткові заходи безпеки. Офлайн-подія проходила в UNIT.City. Організатори винайняли зал-укриття в сусідній будівлі на випадок повітряної тривоги, а також продумали порядок дій: як швидко перенести сервіси та увімкнути альтернативну онлайн-трансляцію. Крім того, у кожної команди-підрядника був генератор на випадок вимкнення світла.

«Взаємодія відвідувачів та організаторів — це завжди історія про довіру. Перші готові виділяти свій час та ресурси на подію, а другі — роблять все, аби очікування аудиторії справдилися. В умовах війни забезпечити учасників івенту безпечним простором — це й, зокрема, базовий репутаційний крок, яким бренд демонструє свою надійність та турботу за глядачами», — каже Рената Карпенко, Head of Talent Acquisition в Parimatch Tech.

Формат івенту залишився традиційним: доповіді спікерів протягом 20 хвилин та 10-хвилинні сесії Q & A. Команда свідомо обмежила кількість запрошених експертів, щоб зробити подію максимально компактною — загалом у заході брали участь шість гостей. Уся подія транслювалася на YouTube у вільному доступі.

Для промо ProductCampKyiv’22 обрали таргетовану рекламу у Facebook, Instagram, Linkedin, а також промоматеріали в профільних спільнотах Telegram. Цільова аудиторія — працівники IT-компаній, підприємці, менеджери, а також люди, що вже відвідували івенти Parimatch Tech.

Результати

Загалом на івент зареєструвалося понад 700 учасників на офлайн-подію та понад 1500 — на онлайн. «Кількість реєстрацій на Product Camp нас вразила, тому за півтора тижні ми вимушені були закрити реєстрації на офлайн. Люди, як і раніше, прагнуть нових знань — а можливо, ще більше, ніж раніше», — ділиться Ксенія Друченко.

Зрештою фізично захід відвідали понад 200 учасників, а ще більше 1000 слухачів приєдналися до трансляції на YouTube.

«Показники — завжди важливий аспект кожного івенту. Однак цього разу все трохи інакше. Ми бачимо реакцію учасників у соцмережах, їхні позитивні враження і розуміємо: рішення провести івент, зокрема, офлайн було правильним. Це класична win-win-ситуація: люди зустрілися особисто, обмінялися енергією та зарядилися позитивними емоціями. А ми, як бренд, об’єднали навколо експертизи та спільних професійних інтересів людей, що рухають продуктову культуру України вперед», — резюмує Ольга Сафіна, Employer Brand & PR Manager Parimatch Tech.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода