ВРК вже розповідала історії рекламістів, які пішли захищати Україну - співробітників компаній членів ВРК, які вступили до лав ЗСУ та боронять нашу країну.
Але багато рекламістів продовжують працювати та допомогти Збройним Силам та країні в цілому. Згідно комплексного соціологічного дослідження Pace Panel від Publicis Groupe Ukraine та Global Web Index, майже через рік війни 82% українців продовжують донатить гроші або волонтерять.
Тож ВРК запитала у своїх членів про проєкти допомоги ЗСУ, які вони ініціювали, та чим рекламний ринок може допомогти їм у цьому напрямку. Виявилось, що крім проєктів, спрямованих безпосередньо на ЗСУ, існує ще багато соціальних ініціатив, які безпосередньо до підтримки військових не відносяться, але є важливими для нашої країни за часи війни.
Тож пропонуємо огляд військово-соціальних ініціатив від членів ВРК у двох частинах:
Частина 1. Проєкти підтримки ЗСУ
Частина 2. Інші соціальні ініціативи
ЧАСТИНА 1. ПРОЄКТИ ПІДТРИМКИ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Розпочнемо з ініціатив, що спрямовані безпосередньо на допомогу відважним захисникам країни та потреби ЗСУ.
Запрошуємо рекламну індустрію підтримати проєкти своїх колег та допомогти Збройним Силам України.
Персоналізована допомога армії – проєкт Fareless від DSTRKT
Fearless (Безстрашні) – це проєкт, покликаний закривати потреби окремих підрозділів. Ініціював проєкт Євген Конончук, директор та засновник агенції DSTRCT. Євген служить у лавах ЗСУ, тому точно знає, що, коли і як потрібно нашим військовим. Тож разом з волонтерською групою DoMrii створив проєкт персоналізованої допомоги армії – Fearless (Безстрашні). Проєкт має сторінки в Facebook, Instagram та TikTok
Як можно допомогти чи долучитись до проєкту?
Проєкт шукає амбасадорів та допомоги в охопленні. Підтримуйте наших героїв у коментарях у соцмережах; діліться дописами у сторіз, з друзями та рідними, щоб про проєкт дізналося якомога більше людей. А також при нагоді донатьте, навіть сама незначна сума є вирішальною.
Дрони для ЗСУ – Drones for Ukraine Fund від UAMASTER
Фонд Drones for Ukraine об’єднує різних активістів по всій Україні та за її межами. Одним з очільників групи є Юрій Висовень, директор агенції UAMASTER, який приєднався до волонтерів у 2022 році. Група волонтерів зосереджена переважно на забезпеченні української армії дронами, зібрані кошти витрачаються на закупівлю дронів DJI Mavic 3 та Autel Evo 2 для захисників України. Крім дронів, фонд також купує приціли, прилади нічного бачення та багато іншого важливого.
Як можно допомогти чи долучитись до проєкту?
Проєкт розраховано на благодійників з-за кордону, тож поширення інформації на іноземну аудиторію може суттєво допомогти у роботі волонтерської групи.
Поділіться інформацією зі своїми закордонними колегами, підтримайте фонд.
Шкарпетки-валентинки у проєкті «Закохані в ЗСУ» від Postmen
Цьогоріч головний об‘єкт кохання всіх українців – це ЗСУ. Їхні вчинки є найпотужнішим проявом турботи та любові. Тож День закоханих – це чудова нагода зізнатися у коханні та висловити вдячність нашим захисникам і захисницям.
З цією метою комунікаційна агенція Postmen відкрила банку для збору коштів на шкарпетки-валентинки для військових. Команда агенції пропонує загорнути обійми та слова вдячності в єдиний подарунок – листівки з побажаннями та теплі шкарпетки з унікальним дизайном «Закохані в ЗСУ».
Послання кожного учасника ініціативи буде перенесено на валентинку з унікальним дизайном, розробленим Postmen, і разом зі шкарпетками відправлено на Донецький напрямок. Результатами агенція поділиться на своїх сторінках у соцмережах.
Як можно допомогти чи долучитись до проєкту?
Доєднуйтесь до ініціативи агенції, для цього потрібно перерахувати донейт і залишити теплі слова захисникам у підписі до транзакції або в особистих повідомленнях на сторінках Postmen. Тож кожен зможе огорнути теплом і любов’ю тих, хто сьогодні цього заслуговує і потребує найбільше.
14 лютого збір буде закрито!
Допомога Силам Оборони – «Порт Франківськ» від Hexagon
«Порт Франківськ» – благодійний фонд із Прикарпаття. Його створили люди з креативної та розважальної індустрії в лютому 2022 року. Одним з керуючих партнерів та діячів «Порту Франківськ» став Діма Бойчук, співзасновник діджитал агенції Hexagon Agency, а Hexagon стали фінансовими партнерами фонду.
За час існування, фонд допоміг багатьом перебратись у відносно безпечні місця України. Але головний фокус фонду – допомога Силам Оборони. Команда фонду підтримує прямий зв’язок з командирами підрозділів та спеціалізується на складних та специфічних запитах. Серед тих, з ким працює «Порт Франківськ», є полк «Азов», спецпідрозділ «Кракен», ГУР МО та інші.
Привезти автівки із-за кордону; інвестувати у локальні проєкти, що виробляють амуніцію; створити БПЛА на замовлення розвідників; доставити еквіпмент у найгарячіші точки України – це частка того, з чим ефективно справляється фонд.
Про проєкти, збори та звіти, команда пише на своїй Instagram сторінці.
Як можно допомогти чи долучитись до проєкту?
Індустрія може підтримати «Порт Франківськ» інформаційно та креативно. Фонд регулярно звітує про кампанії та анонсує про нові. Їм можна допомогти розповсюдженням анонсів у соціальних медіа та творчими ідеями для зборів. Команда добре показала себе в ефективному використанні зібраних коштів, однак промо-кампанії зборів не такі ефективні.
Інший тип допомоги — фінансовий. «Порту», як і іншим фондам, потрібні внески.
Підтримайте «Порт Франківськ».
Мистецький проєкт для армії – АртБроня від McCann Kyiv для фонду Ukraine for Heroes
АртБроня – мистецтво, що рятує життя – це унікальний проєкт не тільки для України, але й для світу. Фонд Ukraine for Heroes за підтримки креативної агенції McCann Kyiv знайшли спосіб, як за допомогою мистецтва бронеплита знов дістане шанс врятувати життя. Фонд разом з партнерами відшукали справжні бронеплити, що вже успішно виконали свою місію в бою – зупинили ворожі кулі й осколки. І тепер найкращі й найвідоміші митці країни роблять із цих плит справжні унікальні арт-об’єкти з винятковою історією. Згоду на участь у проєкті вже дали такі відомі українські митці, як Тіберій Сільваші, Назар Білик, Петро Бевза, Андрій Блудов, Юрій Вакуленко, Олексій Сай, Світлана Ратошнюк, Антон Логов, Леонід Колодницький.
Проєкт «ArtArmor» підтримують ЗСУ, МВС, Міноборони.
Кошти на потреби батальйону ЗСУ «Мрія» – NFT collection «EMIGRANT» від Brain Tank
Батальйон ЗСУ «Мрія» – це батальон, в якому проходить службу легендарний український музикант та засновник гурту Green Grey – Дизель.
Щоб допомогти побратимам Дизеля, життя музиканта буквально розібрали на лоти та помістили NFT collection «EMIGRANT» для продажу на маркетплейс – платформу OpenSea. Серед лотів: виняткові авторські права на один із хітів Green Grey – «Емігрант», київська квартира Дизеля, гітара, з якої розпочалася творчість гурту, оригінальна статуетка MTV Music Awards Europe та інші знакові особисті речі музиканта. Повну історію проєкту читайте тут.
Як можно допомогти чи долучитись до проєкту?
Допомогти можна підтримавши проєкт інформаційно або матеріально — через купівлю одного з лотів. Придбавши один із лотів, ви не просто допоможете ЗСУ, а станете володарем особистої історії Дизеля.
Мед для ЗСУ – Колекція меду видатних українців від Brain Tank сумісно з Ant Hill та екофермою Догода
Колекція меду видатних українців. Мед для ЗСУ – це суто український мед, який виробляється для того, щоб підтримати Захисників України, які женуть непроханих гостей з Рідної Землі. Це КСВ проєкт, який допомагає українським воїнам, дарує їм імунітет, заряджає духом опору та натхненням.
Колекція меду складається з Бандерівського та Шевченківського меду. Бандерівський мед – зібраний у селі Старий Угринів, де народився Степан Бандера, та наповнений духом опору. Шевченківський мед — зібрано у селі Моринці, на рідній землі Великого Кобзаря — Тараса Шевченка, та наповнений натхненням і творчістю.
На сайті проєкту розповідається вся історія бренду, зокрема докладно розписано, які можливості є за цим проєктом у кожного, хто бажає у ньому взяти участь. Також проєкт має сторінки у соцмережах Facebook та Instagram.
Як можно допомогти чи долучитись до проєкту?
Всі небайдужі можуть приєднатися до виробництва наступних партій меду з Колекції видатних українців та стати меценатом проєкту. Перші партії меду були призначені виключно на забезпечення бійців ЗСУ та ТрО. Наступні партії колекційного меду можна придбати з урахуванням того, що скільки ви купляєте – стільки ж буде відправлено Захисникам.
Теплі речі для захисників - проєкт «Зігрій!» від Tabasco
«Зігрій!» – проєкт, мета якого була забезпечити якомога більше захисників України в холодних окопах теплими речами і теплом турботи. До проєкту вже в перший місяць долучилися 2.000 майстринь, зібрано 910 кг пряжі та зв’язано 13.261 виробів, що вже зігрівають наших бійців на фронті.
Як можно допомогти чи долучитись до проєкту?
Можна приєднатися до команди в’язальників або задонатити на пряжу.
У другій частині, яка буде опублікована найближчим часом, розповімо про інші соціальні ініціативи членів ВРК.
Дякуємо всім українським компаніям та кожному українцю, хто допомагає та підтримує наших воїнів, наближаючи нашу перемогу!
Слава Україні! Героям Слава!
sostav.ua