В які соцмережі інвестувати в 2021 році

Костянтин Ковба, SMM Lead Parimatch, розповів які в компанії обирають соцмережі для входу на ринок в залежності від цілей.

Комментарии 3116

Перед тим, як обрати соцмережу де ви хочете розміщуватись, необхідно визначити свої цілі.

За яким принципом йдемо ми:

Є три цілі:

1. Залучення нових користувачів.

- Facebook ads, Instagram блогери, Telegram, Twitter, Youtube.

2. Імідж

- Facebook, Instagram, Telegram, Youtube, Tiktok, Clubhouse, Twitter.

3. Ретеншен

- Instagram, Telegram, Viber, Facebook ads.

Далі опишу коротко, в які соцмережі краще не вкладати у 2021 році та чому вони під загрозою зникнення.

Вконтакте

Спад популярності цієї соцмережі звісно зрозумілий – він пов'язаний з блокуванням в країні у 2017 році. За цей проміжок часу пішов великий відтік аудиторії та втрачено лідерство. Українська аудиторія була левовою часткою споживачів контенту, а також контент мейкерами для цієї соцмережі. Ну й наостанок, ВК важко конкурувати з популярністю таких соцмереж як Instagram, Tiktok та Youtube. Моя думка, платформа змінить свій формат соцмережі в потужний супер-апп.

Однокласники

Схожа доля як з ВК 1:1 + до того ж аудиторія соцмережі дуже мало проводить в ній часу в порівнянні з іншими. Ви не раз могли помітити сторінки “привиди”, де люди заходили в останнє декілька років тому. Вони живуть офлайн або дивляться ютуб. Тому я бачу злиття ВК та однокласників в супер-апп чи одну соцмережу задля збереження аудиторії та інструментів.

Tumblr

Цікава соцмережа чи мікроблог. Одна з причин популярності пов'язана з порнографією на цьому ресурсі. Відповідно, нові користувачі сиділи там через такий контент, але у 2018 була змінена політика щодо NSFW контенту і, логічно, що пішов спад аудиторії. Також соцмережа ніяк не конкурує з новими соцмережами, новими фічами, як сторіс, лайв трансляції і тому подібним. Моя думка, що пару років і Verizon прикриє чудо покупку Yahoo.

Перед тим як приступити до того, в які соцмережі інвестувати, я б хотів розповісти, які соцмережі можуть мати ризик зменшення аудиторії. Це не означає що їм прийде кінець або не потрібно туди заходити. Це лише думка, що якщо вони не будуть адаптуватись під ринок, то їм прийде кінець.

Instagram

Тікток вже забирає аудиторію в інсти. Reels, що мав стати вбивцею Тіктоку, так і не вийшов з повноцінної бети та не став масовим. До того ж, велика частина відео в ріллс є скачаними з китайської соцмережі. На додачу, провальний проект IGTV. Моя думка, що одна з улюблених соцмереж молоді стане неповоротким слоном як фейсбук і не зможе адаптуватись під сучасні тренди.

Viber

Пост гніву цьому месенджеру, до якого в мене лише негативні емоції. Месенджер, який не дозволяє вимірювати ефективність ваших пабліків, а якщо й захочете, то готуйтеся качати zip архів з незрозумілим документом та розбиратися, що й де там написано. Ну й на додачу, якщо захочете завантажити стікери в їх маркет, готуйтеся сплатити до 20к євро за один пак. Аудиторія вам гарантована, але будуть відписки. Якість звуку, купа жахливої реклами та спам розсилок ведуть до того, що це месенджер, від якого лише негативні емоції. Сподіваюся, ми скоро про нього забудемо.

Twitter

Мастодонт соцмереж з унікальним та специфічним набором інструментів. Вважаю, що пости в цій соцмережі змінюють історію та диктують тренди. Це я мав на увазі твіти Трампа, Ілона Маска та інших знаменитостей, які робили шум за допомогою твітів. Але які б заслуги не були у твіттеру, є й недоліки, які потягнуть на дно. Як завжди адаптація під тренд та провальні способи з Periscope. Твіттер – окрема каста людей, яка холодно зустрічає новачків, відповідно, новачкам там не комфортно. Сподіваюся, твіттер зможе знайти план для росту.

Pinterest  

Соцмережа, яка славиться своїм алгоритмом пошуку контенту. Такий собі Гугл на мінімалках з пошуку дизайну для квартир та рецептів і всяких класних зображень. В цієї соцмережі є свої прихильники, але конкуренція з боку інших соцмереж спричиняє спад аудиторії. Я прогнозую, що якщо Пін не зможе дати користувачам щось, що дає інстаграм та Тікток, то аудиторія їх буде в рази менше. Але в цілому я найменше хотів би, щоб вони пропали з наших телефонів.

Переходимо до найцікавішого – куди необхідно вкладати кошти та час, щоб бути на хвилі хайпу та отримати бажаний результат.

TikTok

Соцмережа, яка дарує фейкову популярність. Мільйони відео з великою кількістю переглядів, що схоже на накрутки, а також підписники, які потім не генеруються в ліди, або підписки в інстаграм. Але не дивлячись ні на що, людям потрібна ця фейкова популярність. Стрічка з контентом, що підходить тобі, аналітика і рекламний кабінет, для роботи з аудиторією, заслуговують на те, що в майбутньому ми не зможемо без тіктока.

Clubhouse

Соцмережа з лайв аудіо кімнатами, де люди обговорюють будь-які теми, що їм подобаються. Одна з фішок цієї соцмережі – її закритість на початкових етапах. Щоб туди потрапити, потрібний інвайт від людини, яка вже там зареєстрована. Це одна із причин, чому людей так приваблює ця соцмережа – закритий клуб (наразі, клуб айфонів, тому що додатку для андроїда немає). Сподіваюся, цю соцмережу не буде чекати участь Periscope, додатку з лайв трансляціями, на якому всі так хайпували, а потім проєкт закрився, коли пішов спад аудиторії. Тому, інвестуємо в аудіо, потреба в цьому точно є.

Twitch

Стрімінгова платформа для трансляції ігор, в які грають люди. Зрозуміло, що кіберспорт тільки набирає популярність, і в майбутньому це буде головна платформа для трансляції матчів, як це зараз робить ESPN та інші спортивні канали з баскетбольними матчами. Також хочу додати, що твіч уже показує непоганий ріст аудиторії та контент мейкерів інших жанрів.

Telegram

На мою думку, це буде головний месенджер світу. Причин багато – анонімність, хороша аналітика пабліків, простота інтерфейсу. Я б назвав його головним месенджером революцій, а ми живемо якраз в такому періоді.

Youtube

Ютуб – телевізор майбутнього. Всім там потрібно бути та всі його будуть дивитись. Він за замовчуванням стоїть на ТВ та телефонах, всі відео заливають на ютуб. Велика доля конкуренції демонструє надію, що майбутнє за ним, а статки ютуб блогерів тільки ростуть.

В підсумку, куди б ви не заходили, найголовніше – контент та команда. Контент – всьому голова і він рулить світом. Команда – це група людей яка має бути натхненна проектом, а також створювати шедеври та бути необмеженими рамками та правилами.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода