Як спеціалісту знайти клієнтів через соцмережі у воєнний час?

Йде шостий місяць війни. І за цей час багато спеціалістів та бізнесів повернулись до роботи. Хтось працює інтуїтивно, хтось оновив маркетингові стратегії. А хтось так і не наважується на повернення.

Коментарі 1016

Мене звати Ірина Сігарьова. Я контент-маркетолог, копірайтер, консультант з контенту та блогер. Допомагаю бізнесам та експертам комунікувати з аудиторією, підвищувати продажі за допомогою контенту та підсилювати бренд. Ця стаття допоможе зрозуміли як повернутись до роботи, знайти клієнтів у соцмережах та як покращити наявну стратегію.

Ви підтримка держави

Це перше, що варто зрозуміти. Саме завдяки вашій роботі Україна живе, купує речі для військових, платить медикам, вчителям тощо. Якщо не ви, то хто? Хто буде підтримувати економіку?

Зараз Україна зробила дуже приємні нововведення для підприємців. Наприклад, третя група ФОП платить не 5% податку, а всього 2%. При цьому навіть 100 грн податку зроблять великий мільйон. Українці вже сотні разів довели, що можуть збирати будь-які суми. Останній такий випадок 500 млн грн за 3 дні на Байрактари.

То ж працюємо та підтримуємо економіку.

Ви потрібні людям

Озирніться. Кав’ярні працюють, машини їздять, продукти купуються. Люди продовжують жити. І якщо здається, що ваші послуги зараз нікому не потрібні, то ви помиляєтесь.

Наприклад, мені війна додала рішучості. Я пішла на тренування, вчуся керувати автомобілем, взяла консультацію у спеціаліста, який допоміг з розвитком, оновила сайт своєї студії контенту. Це все речі далеко не першої необхідності. Я б могла жити без усього цього. Але йду до спеціалістів, користуюсь послугами та задовольняю свої бажання, бо без позитивних емоцій ніяк.

Тому ким би ви не були, стиліст, дизайнер інтер’єру, викладач вокалу – ви потрібні людям.

До того ж, проаналізуйте що ви купували за ці 5 місяців. Це речі тільки першої необхідності?

Дайте людям можливість купити у вас. Вони потребують цього. А ви у свою чергу також купуйте щось. Таке обертання грошей добре впливає на економіку.

Розповідайте про послуги

Одне з головних заперечень, яке я чую від клієнтів та підписників – «Як я буду продавати? Я не можу розповідати про свої послуги». На питання «Чому?» відповідь однотипна «Подумають, що я наживаюсь, що мені все одно на війну, що я думаю тільки про себе…». Але ж це ілюзія і не більше.

Поки не почнете розповідати про послуги, то люди і не дізнаються, що у вас можна щось купити. Як це зробити? Даю вам алгоритм, просто дійте по ньому:

  • Розкажіть про себе, як про спеціаліста
  • Покажіть історію клієнта
  • Зробіть питання-відповідь на професійну тему
  • Оголосіть, що повернулись до роботи та допомагаєте у таких-то питаннях
  • Опишіть послуги та скажіть, що людині треба зробити, аби записатись на послугу

З цих п’яти пунктів можна зробити один великий допис або один раз вийти у сторіз. Але я рекомендую кожній темі присвятити окремий день та текст. Ви плавно ввійдете у роботу. А аудиторії не буде стресу, що ви різко та активно з’явилась у їхньому інформаційному полі.

Поділіться нововведеннями після 24 лютого

Якщо ви все ще не повернулись до роботи, то найкраща тема для повернення – «що відбувалось зі мною/брендом з 24 лютого?» Усім цікаво, як ви пережили події, як зустрілись з війною, де зараз, що робили увесь цей час.

Війна точно вплинула на формат вашої роботи, послуги, кількість клієнтів. Ось про це і розповідайте. Будьте щирими з аудиторією. Якщо у вас зараз немає клієнтів, то так і скажіть, а потім показуйте шлях пошуку замовлень. Це буде дуже м’який продаж та заохочення людей на ваші послуги, тому клієнтів точно знайдете.

Будьте відкритими до аудиторії у соцмережах

Як я написала у попередньому пункті – якщо у вас немає клієнтів, то так і розповідайте про це. Не варто робити імітацію роботи. Якщо є проблема, потрібна допомога, розкажіть це аудиторії. Вас дивляться люди і серед них може знайтись той, хто замовить послугу, допоможе чи підкаже.

З війною емоції багатьох людей оголились. Спеціалісти у соцмережах стали більш близькими. Але пам’ятайте вашу мету. У нитиків не купують, у людей без вираженої експертності, кейсів, відгуків не купують. Тому крім відвертісті ви маєте ще й робити те, що буде заохочувати людей на послуги.

Ведення соцмереж не так складно, як здається. Перші декілька місяців може бути важко, а далі втягнетесь, розквітнете та почнете спокійно працювати.

Впевнена, після прочитання цього матеріалу ви зробите перші кроки по відновленню роботи у соцмережах або ж почнете її.

Обговорити з іншими читачами:
Погода