Як стати помітним гравцем у конкурентній категорії: кейс «М'ясна лавка»

Гучний та яскравий лонч сторінок «М'ясної лавки» у соцмережах від New Strategies Group.

Комментарии 954

Ринок ковбасних виробів Україні настільки конкурентний, що для компанії, яка має намір стати помітним гравцем у цій категорії потрібна потужна стратегія просування на всіх рівнях, у соцмережах в тому числі.

Бренд «М'ясна лавка» на ринку понад 15 років і добре представлений на ТБ та в діджиталі, проте запустити свої сторінки у соцмережах вирішив тільки на початку 2021 року. А щоб лонч пройшов гучно та яскраво, звернувся до комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group за рекомендацією їхніх партнерів – комунікаційного агентства Universal McCann Ukraine. 

Підготовка до лончу

Аналіз конкурентів – невичерпне джерело ідей для лончу. Вивчення сторінок основних гравців ринку показало, що практично всі представники категорії комунікують на території взаємовідносин з сім'єю і друзями, емоцій та вражень, і веселять аудиторію кумедними колажами, мемами та фотожабами, а ще проводять 2-3 конкурси на місяць з цінними призами.

Щоб привернути увагу цільової аудиторії до «М'ясної лавки» та мотивувати їх зробити покупку, команді New Strategies Group належало перемогти конкурентів на всіх рівнях SMM-комунікації: в тексті, дизайні та активаціях!

І от що вони запропонували: 

  • Зробити ставку на якісні крафтові фото та відео.
  • Розробити унікальний візуальний стиль для спільнот, який вигідно диференціює бренд на тлі конкурентів.
  • Скоротити пости до 250 символів і трьох абзаців.
  • Винести частину інформації про продукцію бренду, ціни та акції на креативи.
  • Додати до текстів постів заклики до дії, наприклад, підписатися на сторінку чи спробувати продукт.

Таким чином бренд-команда підняла планку контенту вище, ніж у конкурентів і приступила до реалізації проєкту.

Напрямки контенту

Комунікацію в соцмережах було вирішено побудувати навколо слогану бренду «Коли смачно Вам», проте до нього було додано два важливих слова – «кожного дня». Таким чином команда проєкту прагнула донести споживачам бренду, що ковбасні вироби «М'ясної лавки» смачні, доступні, різноманітні та запросто прикрасять буденний та святковий стіл.

Контент спільнот поділили на 3 рубрики.

У рубриці «Коли смачно вам» максимально апетитно демонструвалася продукція бренду, розповідалося про тонкощі її виробництва і в яких стравах можна використовувати.

Акційні пропозиції бренду постилися в рамках рубрики «Для шлунку і гаманця».

А в «Швидкоїжі» розповідалося, як скоротити час на кухні, готуючи смачні та легкі страви за рецептами «М'ясної лавки».

Тон оф войс вибрали відповідний: дружній, позитивний, простий, але без панібратства. Важливо, щоб бренд розмовляв з аудиторією однією мовою, збуджував апетит і дражнив смакові рецептори візуалами та текстами.

Візуальний стиль

До розробки візуального стилю команда New Strategies Group підійшла дуже серйозно, адже саме він став козирем «М'ясної лавки» у боротьбі за увагу українців. Річ у тому, що мало хто з гравців категорії приділяє достатньо уваги розробці єдиного візуального стилю сторінок. Авжеж бренд-команда цим скористалися, щоб диференціюватися від конкурентів.

Візуальний стиль був заснований на новому дизайні пакування, що був покликаний продемонструвати різноманіття смаків бренду і його асортимент.

Основні і додаткові кольори взяли з відтінків м'яса, які прямо говорили про SKU бренду. У дизайні використовували мінімалістичний підхід до композицій у фото і відео, щоб по-новому показати аудиторії вже знайомі страви.

Активації

Конкурси – це важливий інструмент для підвищення лояльності аудиторії та залучення споживачів у взаємодію з брендом. Зазвичай в рамках лончу проводяться конкурси з простою механікою. Люди тільки знайомляться з брендом, тому перші контакти мають бути простими та веселими, як умови конкурсу «Ковбасний філворд».

Згідно з ідеєю активації, команда бренду створила плитку з літерами, в якій зашифрувала назви продуктів «М'ясної лавки» і запропонувала підписникам знайти їх і написати в коментарях. Переможці отримали цінні призи – бутербродниці або набір ножів. 

Просування

У просуванні спільнот бренд-команда слідувала наступної тактики:

Ставила на промо всі пости без винятку, що дозволило підтримувати постійну активність у спільнотах та збільшити органічне охоплення аудиторії.

Ставка на залучення дозволила збільшити кількість лайків, шерів та коментарів під постами, а ставка на охоплення — знизити ціну на контакт з контентом і посилити знання серед аудиторії.

Результати

Команда New Strategies Group зробила все, що планували: виділила бренд  «М'ясна лавка» на тлі конкурентів завдяки єдиному візуальному стилю, помітному дизайну постів, якісним текстам та веселим активаціям. За 7 місяців присутності бренду в соцмережах про продуктові лінійки «М'ясної лавки» дізналося понад 3 млн українців, які сумарно клікнули на посилання сайту в спільнотах близько 62 тис. разів.

Партнерство New Strategies Group з брендом триває, а тому чекайте на нові не менш приголомшливі результати.  

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода