Ринок ковбасних виробів Україні настільки конкурентний, що для компанії, яка має намір стати помітним гравцем у цій категорії потрібна потужна стратегія просування на всіх рівнях, у соцмережах в тому числі.
Бренд «М'ясна лавка» на ринку понад 15 років і добре представлений на ТБ та в діджиталі, проте запустити свої сторінки у соцмережах вирішив тільки на початку 2021 року. А щоб лонч пройшов гучно та яскраво, звернувся до комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group за рекомендацією їхніх партнерів – комунікаційного агентства Universal McCann Ukraine.
Підготовка до лончу
Аналіз конкурентів – невичерпне джерело ідей для лончу. Вивчення сторінок основних гравців ринку показало, що практично всі представники категорії комунікують на території взаємовідносин з сім'єю і друзями, емоцій та вражень, і веселять аудиторію кумедними колажами, мемами та фотожабами, а ще проводять 2-3 конкурси на місяць з цінними призами.
Щоб привернути увагу цільової аудиторії до «М'ясної лавки» та мотивувати їх зробити покупку, команді New Strategies Group належало перемогти конкурентів на всіх рівнях SMM-комунікації: в тексті, дизайні та активаціях!
І от що вони запропонували:
- Зробити ставку на якісні крафтові фото та відео.
- Розробити унікальний візуальний стиль для спільнот, який вигідно диференціює бренд на тлі конкурентів.
- Скоротити пости до 250 символів і трьох абзаців.
- Винести частину інформації про продукцію бренду, ціни та акції на креативи.
- Додати до текстів постів заклики до дії, наприклад, підписатися на сторінку чи спробувати продукт.
Таким чином бренд-команда підняла планку контенту вище, ніж у конкурентів і приступила до реалізації проєкту.
Напрямки контенту
Комунікацію в соцмережах було вирішено побудувати навколо слогану бренду «Коли смачно Вам», проте до нього було додано два важливих слова – «кожного дня». Таким чином команда проєкту прагнула донести споживачам бренду, що ковбасні вироби «М'ясної лавки» смачні, доступні, різноманітні та запросто прикрасять буденний та святковий стіл.
Контент спільнот поділили на 3 рубрики.
У рубриці «Коли смачно вам» максимально апетитно демонструвалася продукція бренду, розповідалося про тонкощі її виробництва і в яких стравах можна використовувати.
Акційні пропозиції бренду постилися в рамках рубрики «Для шлунку і гаманця».
А в «Швидкоїжі» розповідалося, як скоротити час на кухні, готуючи смачні та легкі страви за рецептами «М'ясної лавки».
Тон оф войс вибрали відповідний: дружній, позитивний, простий, але без панібратства. Важливо, щоб бренд розмовляв з аудиторією однією мовою, збуджував апетит і дражнив смакові рецептори візуалами та текстами.
Візуальний стиль
До розробки візуального стилю команда New Strategies Group підійшла дуже серйозно, адже саме він став козирем «М'ясної лавки» у боротьбі за увагу українців. Річ у тому, що мало хто з гравців категорії приділяє достатньо уваги розробці єдиного візуального стилю сторінок. Авжеж бренд-команда цим скористалися, щоб диференціюватися від конкурентів.
Візуальний стиль був заснований на новому дизайні пакування, що був покликаний продемонструвати різноманіття смаків бренду і його асортимент.
Основні і додаткові кольори взяли з відтінків м'яса, які прямо говорили про SKU бренду. У дизайні використовували мінімалістичний підхід до композицій у фото і відео, щоб по-новому показати аудиторії вже знайомі страви.
Активації
Конкурси – це важливий інструмент для підвищення лояльності аудиторії та залучення споживачів у взаємодію з брендом. Зазвичай в рамках лончу проводяться конкурси з простою механікою. Люди тільки знайомляться з брендом, тому перші контакти мають бути простими та веселими, як умови конкурсу «Ковбасний філворд».
Згідно з ідеєю активації, команда бренду створила плитку з літерами, в якій зашифрувала назви продуктів «М'ясної лавки» і запропонувала підписникам знайти їх і написати в коментарях. Переможці отримали цінні призи – бутербродниці або набір ножів.
Просування
У просуванні спільнот бренд-команда слідувала наступної тактики:
Ставила на промо всі пости без винятку, що дозволило підтримувати постійну активність у спільнотах та збільшити органічне охоплення аудиторії.
Ставка на залучення дозволила збільшити кількість лайків, шерів та коментарів під постами, а ставка на охоплення — знизити ціну на контакт з контентом і посилити знання серед аудиторії.
Результати
Команда New Strategies Group зробила все, що планували: виділила бренд «М'ясна лавка» на тлі конкурентів завдяки єдиному візуальному стилю, помітному дизайну постів, якісним текстам та веселим активаціям. За 7 місяців присутності бренду в соцмережах про продуктові лінійки «М'ясної лавки» дізналося понад 3 млн українців, які сумарно клікнули на посилання сайту в спільнотах близько 62 тис. разів.
Партнерство New Strategies Group з брендом триває, а тому чекайте на нові не менш приголомшливі результати.
За матеріалами прес-релізу