Які страхові продукти доступні та затребувані під час війни

9 місяців війни, під час яких бізнесу треба виживати, бо це єдина можливість утримувати економку на плаву. І страховий ринок вистояв, при цьому навіть показавши непогану динаміку. Звичайно, падіння продажів спостерігається, але воно не є критичним.

Коментарі 1419

Які продукти користуються попитом, як відшкодовуються збитки та яка поточна ситуація на ринку страхування, розповідає Нонна Рижа, маректинг директорка компанії ARX.

Страхові продукти — попит та відшкодування

В першу чергу ми бачимо, що ринок (включаючи і нашу компанію) значно відновився за останні місяці та вийшов на 80% довоєнної суми платежів. Це набагато кращий показник в порівняні з багатьма іншими індустріями в цей важкий для економіки час.

 Найбільш популярною страховою послугою очікувано залишається автострахування.  Ринок КАСКО ( більш дороге страхування ) впав на 30% порівняно з минулим роком. А ось Автоцивілка практично не постраждала, обсяг премій на рівні 2021 року. Найбільший зріст показала Зелена картка — обов’язкове страхування за кордоном. Ринок Зеленої карти виріс майже вдвічі через масовий виїзд українців до Європи на власних автомобілях. Також був підвищений попит на туристичне страхування, бо для багатьох українців це практично єдина можливість отримати медичні послуги за кордоном. Зараз попит стабільний, без надмірного зростання.

Медичне страхування на територіях, де немає бойових дій, також працює, там є незначне просідання, десь біля 17 %.  Дещо впало страхування майна, але не критично. За 6 місяців 2022 року за продажами ми просіли менш ніж на чверть в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року.

Страхування життя теж тримається. У 2022 році сума премій буде близько 80% прогнозу або трохи більше. Це частково пов'язано з тим, що ми концентруємось на короткострокових продуктах страхування життя. А вони користуються попитом й зараз.

Щодо страхування майна - воєнні ризики завжди були виключенням. Але  якщо майно постраждало не від війни, по усім страховим випадкам відповідно до конкретного договору страхування ми надаємо й весь час надавали страхове покриття у штатному режимі. Врегулювання страхових подій в мирних містах України зараз проходить в звичайному порядку, без ускладнень, наскільки це можливо в поточній ситуації. Буквально нещодавно, у вересні, ми виплатили дуже велику суму за майновими збитками -14 млн 558 тисяч 281 грн клієнту на Вінниччині.

Сервіс онлайн — рятувальний жилет для бізнесу

Безумовно, значущу роль у тому, що ми залишаємося на плаву, відіграє онлайн страхування. Воно має багато плюсів та практично позбавлено недоліків.

Щоб отримати  певний страховий продукт, не треба нікуди йди або їхати. 24/7 доступу до необхідних договорів можна отримати, маючи тільки смартфон та працюючий інтернет. Оформивши поліс онлайн, клієнт протягом короткого часу отримує поліс на e-mail. Весь процес - від покупки до отримання - може зайняти приблизно 15-20 хвилин. Е-поліс у більшості випадків не треба друкувати. Він зберігається у мобільному телефоні або планшеті. А при наявності додатку все завжди під рукою, усі деталі договорів. Крім того, електронний поліс не можна підробити, він фіксується в базі СК і зберігається там увесь час.

Завдяки добре побудованої системи онлайн сервісів, з першого дня війни наши співробітники могли працювати віддалено, а клієнти купувати найпопулярніші поліси на офіційному сайті компанії. Наприклад, туристичне страхування як альтернативу медичного страхування за кордоном та “Зелену картку” можна придбати за 5 хвилин онлайн, з будь-якої країни світу. Це те нововведення, яке ми запропонували клієнтам під час війни — раніше придбати такі поліси можна було тільки на території України.

Традиційна автоцивілка у нас і до війни активно продавалася онлайн, тут все залишилося без змін. З огляду на поточну ситуацію ми запропонували ринку ще й новий продукт — страхування від нещасного випадку, що враховує військові ризики. Воно називається «Бронезахист», та покриває влучення снарядів, мін, куль, обрушення будівель, наслідки пожежі, мінування територій тощо. Такий поліс також можна придбати онлайн для себе або близьких.

Величезну позитивну роль відіграє і наявність у нас спеціального застосунку MyArx. У ньому зберігаються всі договори як клієнтів, так і їхніх родичів, якщо договори укладені у нашій компанії. У додатку можна укладати нові договори, спілкуватися з компанією безпосередньо, навіть не переходячи до месенджерів. Що дуже важливо, отримати доступ до всієї інформації можна навіть офлайн. Зараз до цього застосунку додано нову функцію - «фотофіксація», це для полісів автострахування. Клієнт може сфотографувати своє авто (інструкція, як це зробити є в додатку), для отримання страхової виплати.

Звичайно, тенденція страхування онлайн буде тільки підсилюватися, ми весь час думаємо над тим, як зробити максимальну кількість продуктів доступними онлайн.
Резюмуючи, можу сказати: бізнес живе, пристосовуючись до обставин і навіть примудряється впроваджувати інновації. Ми сплачуємо податки, допомагаємо армії, підтримуємо співробітників, обслуговуємо клієнтів — це наш внесок у Перемогу, яка неодмінно прийде!

Обговорити з іншими читачами:
Погода