Як Syoss став лідером за залученням і лавмаркою українців у Facebook

Що робити бренду, який досяг мети й став одним із лідерів у своїй категорії? Не розслаблятися. Особливо, коли ніша висококонкурентна.

Коментарі 2690

Команда бренду Syoss, експерта з професійного догляду за волоссям, підтримала точку зору комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group у 2021 році й продовжила нарощувати знання про продукцію шляхом якісного контенту та унікального візуального стилю, який креатори агентства розробили для бренду. 

У 2021 стратегія просування знову New Strategies Group вивела Syoss у лідери за залученням аудиторії у Facebook. Як бренд-команда досягали цієї мети  – читайте далі. 

Завдання

New Strategies Group працює над розвитком бренду  Syoss у Facebook 5 років. За цей час бренд-команда залучила якісну, не накручену шляхом масфоловінгу аудиторію до спільноти та познайомили з брендом понад 6,5 млн українців. У 2021 році до головних цілей Syoss,  – нарощувати знання про продукцію та залучати нову аудиторію,  – додалася ще одна: надати бренду іміджу лавмарки в соцмережі, щоб через підвищення лояльності впливати на продажі.

Команда агентства охоче взялася за роботу, адже для досягнення нової мети за роки партнерства був створений надійний базис, а саме: довіра аудиторії до продукції, лідерські позиції Syoss у своїй категорії, вишуканий візуальний стиль в соцмережі та відмінна якість продукції.

Занурившись у вивчення активності конкурентів у соцмережі команда виявила наступне:

Більшість конкурентів продовжували використовувати у контенті довгі тексти й стокові фото, а також приділили мінімум уваги розробці впізнаваного візуального стилю, що тільки посилювало позиції Syoss у Facebook.

Тож у 2021 році бренд-команді належало перевершити планку за контентом, яку ж самі й встановили, а також змінити концепцію й тон оф войс комунікації зі споживачами, який би відповідав іміджу лавмарки.

Нова концепція спільноти

Спершу ми поставили собі питання: чому аудиторія вибирає Syoss і яка цінність за цим стоїть. Інсайт лежав на поверхні: Syoss – надає впевненості у собі, адже після використання продукції волосся виглядають як після салону, – коментує Алла Март Head of SMM New Strategies Group.

Коли людина впевнена у собі, вона може зробити неможливе і досягти успіху у різних сферах життя. Часто впевненість у собі залежить від зовнішнього вигляду людини. Чисте, здорове волосся, стильна зачіска – фактори, що впливають на те як нас сприймають у суспільстві і як ми ставимося самі до себе.

Разом з Syoss виглядати стильно та впевнено значно легше, оскільки бренд ділиться зі споживачами не тільки продукцією, а й хитрощами перукарського мистецтва, що роблять зачіски жінок та чоловіків неперевершеними. Проте впевненість  – річ суб'єктивна, тому в оновленій концепції ми змістили акцент з холодної, відстороненої подіумної моди на індивідуальний стиль споживача. Так з'явилася нова концепція для спільноти: Syoss  – стиль твого успіху.

Тон оф войс зазвучав відповідно: довірливо, тепло й емоційно, яким експерти спілкуються зі своїми постійними клієнтами. 

Контент

Окрім продуктових постів у контенті спільноти з'явилися наступні іміджеві рубрики:

«Твій стиль – твій успіх», в якій команда бренду постила стильні та трендові зачіски, що створені на базі продукції Syoss для різних типів волосся. 

В How to do розповідала про грамотне використання продукції й давали б'юті-поради та лайфхаки, щоб скоротити час на створення зачіски та отримати відмінний результат.

В рубриці «Ти – просто WOW» показувала, які образи можна створити за допомогою фарб Syoss, щоб досягти впевненості  у красі свого волосся шляхом глибоких тонів та стайлінгу.

Візуальний стиль постів теж оновився. В крафтових композиціях з'явилися трендові яскраві акценти й естетика геометрії, що наголошували на унікальних особливостях бренду, його експертності й вишуканості. А витончений мінімалізм посилював це враження й ще більше увиразнював бренд на тлі сторінок конкурентів у Facebook.

Просування й результат

У просуванні спільнот у Facebook команда бренду слідувала наступної тактики:

Ставили на промо всі пости без винятку, що дозволило підтримувати постійну активність у спільнотах та збільшити органічне охоплення аудиторії.

Розподілили бюджет на охоплення і залучення рівномірно. Ставка на залучення дозволила збільшити кількість лайків, шерів та коментарів під постами, а ставка на охоплення — знизити ціну на контакт з контентом і посилити знання серед аудиторії.

За рік спільнота Syoss охопила й залучила понад 1,4 млн і 1 млн українців відповідно й отримала схвальні відгуки на продукцію бренду у коментарях. Тож можна впевнено говорити, що для цих користувачів Syoss став брендом №1 у своїй категорії. Далі — більше.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода