З 24.02 по 22.01 найбільш популярними категоріями на маркетплейсах є:
- Одяг для мисливців та рибалок
- Спальні місця, надувні меблі
- Бронежилети та патронташі
- Антисептики
- Жіночі колготки
- Корми для собак та котів
- Підгузки
- Біноклі
- Кросівки
- Ліхтарі
- Дорожні сумки та валізи
- Термобілизна
- Рюкзаки
Також команда Hubber рекомендує постачальникам працювати з повербенками, медикаментами, раціями, шоломами, казанками, одноразовим посудом та приборами нічного бачення.
Це аналітика продажів в регіонах, де зараз працює (хоч є затримки) "Нова Пошта", "Укрпошта", Justin та інші логістичні оператори.
Hubber також скасував будь-яку абонплату для підприємців, які сьогодні готові продавати товари. Щоб постачальнику вийти з товаром зараз на маркетплейси, потрібно залишити заявку на сайті Hubber або написати менеджеру (Світлана Коробко, [email protected]).
Тиждень тому команда Hubber деактивувала увесь асортимент платформи і з чистого листа почала завантажувати товари тих постачальників, які можуть обробляти замовлення та відправляти їх покупцям.
Тобто усі товари в Hubber, які мають статус “Є в наявності”, маркетплейси вже продають на своїх вітринах. Сьогодні з платформою активно працюють кілька десятків маркетплейсів.
Hubber також скасував будь-яку абонплату для підприємців, які сьогодні готові продавати товари. Щоб постачальнику вийти з товаром зараз на маркетплейси, потрібно залишити заявку на сайті Hubber або написати менеджеру (Світлана Коробко, [email protected]).
Тиждень тому команда Hubber деактивувала увесь асортимент платформи і з чистого листа почала завантажувати товари тих постачальників, які можуть обробляти замовлення та відправляти їх покупцям.
Тобто усі товари в Hubber, які мають статус “Є в наявності”, маркетплейси вже продають на своїх вітринах. Сьогодні з платформою активно працюють кілька десятків маркетплейсів.
За матеріалами пресрелізу