Які товари купують українці під час війни в онлайні

IT-платформа Hubber, за допомогою якої українські рітейлери обробляють замовлення з маркетплейсів, поділилася з Retailers аналітикою — що в умовах війни купують українці в онлайні?

Коментарі 2949
Фото: vidhilegalpolicy.in
Фото: vidhilegalpolicy.in

З 24.02 по 22.01 найбільш популярними категоріями на маркетплейсах є:

  • Одяг для мисливців та рибалок
  • Спальні місця, надувні меблі
  • Бронежилети та патронташі
  • Антисептики
  • Жіночі колготки
  • Корми для собак та котів
  • Підгузки
  • Біноклі
  • Кросівки
  • Ліхтарі
  • Дорожні сумки та валізи
  • Термобілизна
  • Рюкзаки

Також команда Hubber рекомендує постачальникам працювати з повербенками, медикаментами, раціями, шоломами, казанками, одноразовим посудом та приборами нічного бачення.

Це аналітика продажів в регіонах, де зараз працює (хоч є затримки) "Нова Пошта", "Укрпошта", Justin та інші логістичні оператори.

Hubber також скасував будь-яку абонплату для підприємців, які сьогодні готові продавати товари. Щоб постачальнику вийти з товаром зараз на маркетплейси, потрібно залишити заявку на сайті Hubber або написати менеджеру (Світлана Коробко, [email protected]).

Тиждень тому команда Hubber деактивувала увесь асортимент платформи і з чистого листа почала завантажувати товари тих постачальників, які можуть обробляти замовлення та відправляти їх покупцям.

Тобто усі товари в Hubber, які мають статус “Є в наявності”, маркетплейси вже продають на своїх вітринах. Сьогодні з платформою активно працюють кілька десятків маркетплейсів.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода