Як український арт-бренд підкреслив природний склад нової лінійки чаю

Компанія Art Nation Agency створила для Unilever Ukraine креативну концепцію нової трав’яної лінійки Lipton Natura Botanica.

Комментарии 1023

Перед творчою командою агенції була задача — створити таку концепцію, яка підкреслить натуральний склад чаю без ароматизаторів, враховуючи загальне позиціювання бренду Lipton. 

Історія легендарного чаю датується 1880 роком. З того часу і дотепер чай Lipton вирощують, використовуючи природні ресурси — дощ, вітер та сонячне світло. Ці явища природи та натуральні інгредієнти у складі нової лінійки Lipton Natura Botanica треба було підкреслити і при цьому залишити впізнаваним бренд чаю.

Враховуючи запит та особливості бренду Lipton, агенція Art Nation Agency запропонувала колаборацію з арт-брендом Prima Maria, що створений на основі творчості видатної художниці Марії Примаченко. Її роботи у стилі naïve art — це справжнє та чисте мистецтво, без зайвого прикрашання, народжене в оточенні первозданної природи. Саме у природі мисткиня черпала натхнення для своїх художніх робіт та образів. У її картинах поєднані простота, енергія природної краси та життєва сила.  

“Марія Примаченко була простою людиною, яка любила природу, цінувала гармонію між людьми та природним світом. Коли наша команда працювала над креативною ідеєю для травя’ної лінійки чаю Lipton Natura Botanica, ми хотіли передати відчуття справжньої природи в одному ковтку. Цей чай натуральний, без домішок і ароматизаторів. Він справжній, як і творчість видатної художниці. Ми прагнули передати відчуття природної сили та натурального смаку”, — говорить Альберт Саргсян, Head of Licensing компанії Art Nation Agency.

Після узгодженої концепції та легенди лінійки був розроблений дизайн упаков для наступних позицій природних чаїв Lipton Natura Botanica:

1. Суміш плодово-трав'яна з шипшиною, яблуком, обліпихою, м’ятою.

2. Суміш плодово-трав'яна з шипшиною, корицею, трояндою.

3. Зелений чай з лавандою, м’ятою, трояндою.

Кожна упакова — це окремий закуток природи, де оселилися впізнавані образи, добрі звірі Марії Примаченко: лев, овечка та птахи. Щоб підкреслити смакові якості та склад кожного чаю, у дизайн були інтегровані елементи квітів, фруктів та ягід. Кожен смак — це ніжне поєднання трав та ягід, які є джерелом корисних речовин та сили.

“Ми пишаємось тим, що у нашому портфелі є бренд Prima Maria. Крім того, що арт-образи допомогли зробити акцент на природному складі чаю, вони також додали глобальному бренду Lipton локальної історії, адже для багатьох сучасних українців роботи Марії Примаченко стали символом України. Я вдячний всій креативній команді Art Nation Agency за цю роботу. Сподіваюсь, український споживач гідно оцінить нову аутентичну лінійку Lipton Natura Botanica. А ми тим часом готуємось до нових колаборацій”, — додає Альберт Саргсян.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie