Як український стартап переніс офлайн заходи в реалістичний онлайн?

Компанія ZLab створила платформу, яка дозволяє провести будь-який масовий захід в онлайн з максимальним ефектом присутності та занурення — zMEET.

Комментарии 1067

19:00, афтерпаті, сміх доноситься звідусіль, всі танцюють, діляться своїми емоціями та враженнями від форуму, обговорюють тенденції та новинки. Усі розмови були про щорічний Ukrainian Marketing Forum та про новинки індустрії.  

Все як завжди, крім локації афвтерпаті. Це був новостворений гейміфікований світ zMEET. В той день 500 осіб вперше відвідали захід використовуючи лише ноутбук чи компьютер. 

Раніше компанія ZLab допомагала івентам бути технологічними. Але з початком карантину команда усвідомила, що цілі індустрії можуть залишитись без активностей на багато місяців, і вирішила створити платформу, яка дозволяє провести будь-який масовий захід в онлайн з максимальним ефектом присутності та занурення. І створили zMEET. 

zMEET - це симбіоз масових заходів, онлайн гри та арт-інсталяції. Відвідувачі концертів, конференцій, форумів, виставок, заходять у гейміфіковане середовище, по якому можуть вільно пересуватись, комунікувати з іншими користувачами та приймати участь у спільних активностях.

Від дня, коли платформа була лише у нашій уяві, як ми стали частиною щорічного форуму про маркетинг та неймовірні кейси - пройшло 70 днів. 

Загалом форум організовує неповторну платформу на якій можна скласти уявлення про майбутні тенденції, познайомитися зі свіжими кейсами та кращими експертами в різних сферах.

Але платформа zMEET сама по собі – це неймовірний кейс!

Вперше нам довірились саме маркетологи, котрі обрали нашу платформу для афтерпаті на 500 осіб.

Як це відбувалося?

Після основної частини форуму відбулася перша в свому роді онлайн вечірка. Її відвідали учасники онлайн конференції у форматі вечірньо-літньої афтерпаті. Новостворений онлайн світ наслідував оффлайнову реальність, на скільки це можливо.

За допомогою платформи усі учасники танцювали у фан-зоні, ставили питання спікерам, знайомилися, розважалися, відвідували бар і досліджували віртуальний простір.

У розважальній програмі на афтерпаті виступили 2 стендап коміка: Лера Толочина та Антон Тимошенко. А завершив вечір DJ set.

Після завершення івенту ми одразу почали отримувати перші відгуки:

“Так, так, під час вечірки Першого маркетингового онлайн-шоу учасники прогулювались по цій гейміфікований онлайн-платформі zMEET, спілкувались, танцювали, відвідували бар та насолоджувались маркетинговими стендапами від Лера Толочина (Lera Tolochina) і Антона Тимошенко. Хто впізнав себе на відео?))“

Але враження команди не менш приголомшливі, адже від дня, коли платформа була лише в уяві команди, і до дня коли платформа zMEET стала частиною щорічного форуму про маркетинг пройшло небагато часу. 

Враження члена команди zMEET.

Діма: Вже 5 років працюю в сфері IT але, раніше не мав подібного досвіду створення онлайн платформи. Та я з самого початку повірив у цей продукт. Чесно кажучи, не очікував, що перший онлайн івент відбудеться вже через 20 днів, а другий, більш масовий, через 70 днів після запуску стартапу. Обмеженість у часі дуже стимулювала усю команду! Результатом я задоволений і тепер хочеться ще більше вдосконалити продукт, задля того, щоб він став більш універсальним.

Отже, завдячуючи цій розробці кожен бажаючий може відвідати івент з будь-якої точки світу лише за допомогою ноутбуку чи компютера з якого ви зараз читаєте цю новину.

Наразі, ZLab продовжує вдосконалювати продукт задля того, щоб більше людей змогли досліджувати нові можливості віртуальних заходів і відчути зовсім нові емоції.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie