Як Українці перенесли перебої в роботи соц.мереж

Українська дослідницька компанія Gradus Research оперативно вивчила, як відреагували жителі міст на кілька годин без соц.мереж.

Комментарии 860

Цього понеділка, 4 жовтня, у всьому світі Facebook, Instagram і WatsUp дали збій. Поточне відключення сервісів стало рекордним - цілих шість годин! З 2008 року сервіс Facebook не пам'ятає таких перебоїв в роботі. Вже на наступний день мас-медіа рясніли заголовками про фінансові втрати власників платформ, а різні пабліки наповнювалися новими добірками мемів.

У своєму офіційному блозі Facebook написав, що відключення було результатом "зміни конфігурації магістральних маршрутизаторів, які координують мережевий трафік між нашими центрами обробки даних", а не зломом або спробою отримати призначені для користувача дані. Останнє стало причиною занепокоєння багатьох користувачів соц.мереж.

 Gradus вирішив поцікавитися, як же вплинули кілька годин без стрічки новин і месенджерів на українців і ось що з'ясували:

- у 35% респондентів в профілі не встановлено обмежень приватності, стрічка їх новин доступна всім. Ще у третини доступ до сторінки обмежений для ряду користувачів і практично така ж частка відкрила сторінку для перегляду тільки для своїх друзів.

- більшість респондентів не вважають трагедією слив їх особистих даних в мережу - понад 70% думають, що це ніяк або дуже слабо вплине на їхнє життя.

- про недавні перебої в роботі соціальних мереж обізнані 87% респондентів. При цьому трохи більше половини зіткнулися з перебоями в роботі FB і ще 40% - з перебоями в роботі Instagram.

- 60% респондентів сказали, що перебої в роботі соціальних мереж ніяк не вплинули на їхнє життя і не завадили істотно їх планам.

- більшість респондентів легко б перенесли тривалі перебої в роботі соціальних мереж. Але ось повністю відмовитися від них готові далеко не всі - лише 19% вважають, що зможуть зробити це без зусиль. І близько 40% відповіли, що така відмова буде проходити складно або надзвичайно складно.

Дослідження було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаполнения анкети в мобільному додатку gradus.app. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст розміром більше 50 000 жителів у віці 18-60 років за статтю, розміром населеного пункту і регіону. Період проведення поля: 5 жовтня 2021, розмір вибірки: 1000 респондентів.

​За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода