Як українці ставляться до святкування 14 жовтня в Україні

Опитані підтримують перейменування свята на День захисників і захисниць України, але вітати планують переважно чоловіків.

Комментарии 2780

Понад половина опитаних підтримують святкування 14 жовтня (59%). 24% - не підтримують, 17% - вагаються з відповіддю. Підтримують святкування частіше на Заході (76%), в Центрі (71%) та в Києві (68%), рідше – на Півдні (46%) та Сході (45%). Про це свідчать дані Kantar online TRACK, проведеного у вересні 2021 року.

На такому самому рівні підтримка перейменування свята на День захисників і захисниць України, а саме 57%. Не підтримують перейменування 24% опитаних, 19% - не визначилися з відповіддю. Підтримують перейменування частіше на Заході (67%), рідше – на Сході (50%) та Півдні (46%).

Більшість вважають 14 жовтня важливим святом, яке демонструє повагу до армії України (37%), зміцнює патріотичні почуття (30%), зберігає спадкоємність історичних традицій (22%). Частіше так вважають на Заході (47%, 43% та 28% відповідно). У порівнянні з минулим роком, зросла частка тих, хто вважають 14 жовтня важливим святом, яке зміцнює  патріотичні почуття (+6%).

Понад третина опитаних збираються святкувати 14 жовтня (39%). Це на 10% менше, ніж минулого року. Не святкуватимуть 34%, ще не вирішили 27%. Частіше святкувати планують мешканці Центру (50%) та рідше – Сходу (32%). 

Вітати зі святом планують переважно чоловіків – передусім друзів (47%), а також колег-чоловіків (27%), батьків (26%), братів (23%), партнерів (22%) синів (18%), свекрів/тестів (7%) та інших родичів-чоловіків (19%). Також планують вітати жінок, але менше: подруг – 11%, колег-жінок – 8%, матерів – 6%, сестер – 5%, доньок – 4%, партнерок – 2%, свекрух/тещ – 1% та інших родичок-жінок – 5%.

Дарувати планують передусім смаколики (21%), готові подарункові набори (16%), алкогольні напої (15%) та чай, каву, какао (11%). 24% опитаних не даруватимуть подарунків. Більшість тих, хто даруватимуть подарунки, планують витратити на них до 1000 грн (63%).

Опитування репрезентує міське населення України у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону. Обсяг вибірки 1000 респондентів.

Метод: онлайн-опитування (проникнення інтернету в цій групі – 84%).

Квотна вибірка. Квоти за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.

Дата польових робіт: вересень 2021.

Дослідження проведене за ініціативи та фінансування Kantar Україна.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода