Як віртуози м'ясних страв змінювали звички українських споживачів

Спонсорська кампанія ТМ Глобино на телеканалах StarLightMedia

Комментарии 1130

«Глобино» – один із провідних виробників ковбасних та м’ясних виробів ринку України.

За понад 20 років компанія виросла з невеликого підприємства у ТОП гравця ринку, об’єднавши традиції з новими технологіями. Наразі компанія має закритий виробничий цикл, який гарантує беззаперечну якість більш ніж 400 найменувань ковбаси, м’яса та сиру.

ТМ «Глобино» має високий рівень знання, проте обізнаність споживачів про великий асортимент бренду недостатня. Тому перед компанією постало завдання – поглибити знання певних продуктових позицій. Тож весною 2020 року маркетингова активність була спрямована на флагман бренду – сардельки «Мортадельки» та презентацію нової продуктової лінійки – свіже порційне м'ясо в упаковці, яке надихає на приготування м’ясних страв та створення запасів продукту.

Для вирішення цього завдання дім продажів реклами в контенті StarLight Brand Content запропонував комплексну інтеграцію на телеканалах та проєктах StarLightMedia.

Спонсорська кампанія у серіалах на СТБ, ICTV та Новому каналі мала забезпечити «Мортаделькам» високий рівень знання завдяки широкому охопленню цільової аудиторії. А для всеукраїнської презентації нової м'ясної продукції обрали улюблений кулінарний проєкт України «МастерШеф. Професіонали» на телеканалі СТБ.

«Віртуози м'ясних страв» – комунікаційне повідомлення бренду та ідеальний опис кращих шефів, в чиїх руках соковита м'ясна продукція перетворювалась на кулінарні дива. Оцінку шедеврам давали віртуози м'ясних страв «Глобино», які розповіли, як виготовляється продукція та стали суддями одного з конкурсів проєкту. Зв'язком між шоу та реальним життям стало розміщення логотипу «МастерШеф» на більшу частину м'ясної продукції «Глобино», адже відомо, що споживачі схильні купувати продукти, які регулярно бачать в улюблених програмах.

Спонсорська кампанія «Глобино» охопила 80% цільової аудиторії бренду та допомогла «Мортаделькам» стати лідером категорії у своєму ціновому сегменті. У шоу «МастерШеф. Професіонали» продукцію ТМ «Глобино» побачили 17 млн глядачів. Проєкт зібрав майже 100 млн переглядів на ТV та 33 млн – на онлайн-платформах. В результаті продажі м'ясних напівфабрикатів «Глобино» зросли на 6%, попри економічні складнощі, що виникли у українців під час пандемії коронавірусу. Це ще раз доводить, що реклама в контенті впливає на поведінку споживачів та підтверджує ефективність спонсорських кампаній.

Ксенія Жикіна, директорка з продажів SLBC

Це прекрасний досвід співпраці двох лідерів. Перед нами були поставлені абсолютно чіткі завдання по просуванню двох продуктових лінійок «Глобино». Наші ідеї і рішення знайшли відгук у команди професіоналів «Глобино». Як результат – ми реалізували чудовий кейс, яким можна пишатися, та зміцнили позиції бренду.

Марина Горобець, директорка з маркетингу ГК Глобино

Відзначимо, що повідомлення бренду на телебаченні не просто інформує глядачів, а дає можливість сприймати інформацію в різних форматах. Підсумкові цифри говорять за себе: контент впливає на поведінку споживача та приносить бренду конкретні бізнес-результати. Дякуємо за співпрацю StarLight Brand Content– за комплексну інтеграцію на телеканалах та проєктах StarLightMedia.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода