Як Viber-розсилка допомогла збільшити аудиторію вебінарів E-Export School в 5 разів

Для залучення нової аудиторії на вебінари Укрпошта вирішила будувати комунікацію через месенджер.

Комментарии 1839

Згідно з результатами дослідження Reckless, 75% відсотків користувачів відкривають повідомлення від брендів у додатках для обміну повідомленнями. Це у 45 разів більше, ніж показник прочитання електронних промо листів. Саме тому, усвідомлюючи важливість підтримки діалогу зі своїми споживачами, велика кількість представників бізнесу почали вести комунікацію зі своїми клієнтами безпосередньо у месенджерах. Кількість брендів, що почали взаємодіяти зі споживачами за допомогою бізнес-повідомлень: надавати клієнтську підтримку, допомагати з онлайн-замовленнями, надсилати транзакційні повідомлення у Viber, глобально збільшилась на 58%.

У 2016 році національний оператор поштового зв'язку Укрпошта запустив інформаційну платформу E-Export School - освітній проєкт, створений для того, щоб допомогти українським підприємцям вийти на зовнішні ринки та налагодити продажі за допомогою інтернет-інструментів. Щотижня компанія випускає серію вебінарів про особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках, топсервіси з оптимізації роботи з клієнтами, маркетингову підтримку проєктів та налаштування процесів доставки й оплати. Участь безоплатна, необхідна лише попередня реєстрація.

Для залучення нової аудиторії Укрпошта здебільшого використовувала таргетовану рекламу. Контактні дані збирали через форму на сайті проєкту. Також учням розсилали нагадування про вебінари за допомогою email-розсилки в день заходу. Однак, більшість користувачів не переглядали ці листи або бачили нагадування вже після проведення вебінару. Так виникла потреба у пошуку нових альтернативних каналів зв'язку.

Укрпошта вирішила будувати комунікацію з учасниками проєкту у комфортний для них спосіб - через месенджер. Вибір був зроблений на користь Viber - найпопулярнішого додатка для обміну повідомленнями в Україні, згідно з даними Київського міжнародного інституту соціології. Для взаємодії з учасниками використовували бізнес-повідомлення Viber на базі платформи Messaggio, офіційного партнера месенджера.

За словами Digital Marketing Manager Укрпошти, Микити Нікуліна, залучення бізнес-повідомлень Viber стало “завершальним” етапом взаємодії з користувачами: за кілька хвилин до початку вебінару учасникам надсилали нагадування і посилання на трансляцію. “Користувачам, які не були зареєстровані на майбутній вебінар, однак відвідували попередні заходи школи, ми зробили розсилку в Viber за 2 години до старту з програмою і часом, коли почнеться вебінар. Це рішення виправдало очікування, і тепер Viber-розсилки регулярно присутні в наших кампаніях.”

За результатами Viber-розсилки до вебінару E-Export School «Все про міжнародну доставку» Укрпошта отримала такі показники:

Відкриття email-листів про вебінар «Все про міжнародну доставку в Укрпошті» складало 17,79%. Конверсія в перехід на сторінку з вебінару - 2,58%. У той час як розсилка в Viber отримала у три рази більший коефіцієнт прочитаних повідомлень - 64,11%, і конверсію в клік 12,36% - в 5 разів більше, ніж показники email-розсилки.

Завдяки впровадженню в стратегію просування Viber-розсилок Укрпошті вдалося збільшити конверсію учасників вебінару в 5 разів.
Завдяки впровадженню в стратегію просування Viber-розсилок Укрпошті вдалося збільшити конверсію учасників вебінару в 5 разів.

Укрпошта використовує Viber-розсилки й в інших кампаніях. Так, наприклад, компанія надсилає нагадування користувачам у Viber про закінчення страхування. Для персоналізації повідомлень використовують функцію змінних значень: в повідомлення підставляється ім'я користувача, номер договору і дата закінчення страховки. Також для залучення аудиторії до замовлень через інтернет-магазини Укрпошта запускає розсилки з конкурсами та святковими акціями.

Приклад повідомлення “Автострахування за 10 хвилин” open rate = 73,37%, click rate = 9,43%
Приклад повідомлення “Автострахування за 10 хвилин” open rate = 73,37%, click rate = 9,43%

Для бізнесу Viber пропонує рішення для обміну повідомленнями (чат-боти, бізнес-повідомлення), брендовані стікери та медійну рекламу. Повідомлення бувають транзакційними (наприклад, підтвердження замовлення або доставка товару), промо (повідомлення зі спеціальною пропозицією або акцією), а також двосторонні діалоги (клієнтська підтримка, отримання зворотного зв'язку, оформлення замовлень).

Рішення Viber для бізнесу допомагають компаніям взаємодіяти з клієнтами на кожному етапі їх користувацького шляху: будь то залучення нових, взаємодія з наявними, проведення транзакцій або клієнтська підтримка.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода