Як вибудувати ідеальний варіант навчання для підприємців. Кейс від Fondy і Friends of Brands

Засновниця креативної агенції Friends of Brands Ольга Малиш розповідає про роботу над комунікаційною стратегією компанії Fondy, яка вийшла за рамки традиційного маркетингу

Комментарии 1346

До нас звернувся клієнт Fondy — це платіжна система, яка сприяє автоматизації бізнесу і допомагає їм проводити платежі максимально швидко, економно та ефективно. Команда хотіла запустити цікаву та нестандартну кампанію для підприємців.

Перша за все, нас зацікавило у проєкті позиціонування Fondy та їх платформи — це сервіс для тих, хто розраховує на себе. Тому коли ми придумували комунікаційну кампанію, ми дуже швидко відійшли від формату традиційного промо, де ми би просто просували послуги клієнта. Ми зрозуміли, що потрібно дати підприємцям цінність, а цінністю в цю непросту епоху пандемії якраз є вміння розраховувати на себе. Дуже часто для цього не вистачає знань.

Оскільки на той період ми уже довгий час працювали з Бізнес-школою МІМ, ми розуміли, що хороші та якісні бізнес-знання коштують дорого, і що підприємцям часто складно виділити час на навчання, особливо у кризові періоди. Тому ми з клієнтом прийшли до висновку, що це має бути освітній проєкт, який буде комфортним і лаконічним по формату. У результаті, був затверджений оптимальний варіант: проєкт “ГРА В ДОВГУ”  складався із лекцій тривалістю до 15 хвилин і перевірки знань у форматі тесту після кожного заняття.

Учасники, які надали правильні відповіді на 65% запитань, отримували сертифікат про кваліфікацію в проєкті та право взяти участь у другому етапі — півфіналі. Той, хто набирав найбільше балів за результатами останнього третього етапу, отримуває у подарунок навчальну програму MBA. У другому етапі ми обрали 50 фіналістів, які вийшли у фінал, де змагалися за головний приз. Другий блок навчання був складнішим і більш поглибленим — зокрема, дві лекції були англомовними від запрошеного іноземного спікера.

Спільно з Київською школою економіки (KSE) та національним проєктом Дія.Бізнес ми обрали 15 ключових тем і компетенцій підприємців, які їм необхідно освоїти на базовому рівні, щоб координувати власний бізнес. Це стратегування, маркетинг, фінанси, закупівлі, тощо. Навчальну програму ми розмістили не на навчальних платформах, які бувають складними для освоєння, а у месенджері. Зараз бізнес дуже стрімкий, тому підприємці часто переносять комунікацію з електронних скриньок у Viber та Telegram. Тому і наш курс проводився повністю у чат-ботах — там учасники дивилися лекції, туди ж приходили і результати тестів. Учасники могли звертатися до техпідтримки у разі виникнення будь-яких питань та отримати зворотний зв’язок від викладача, якщо вони сумнівалися у правильності відповіді.

Навчання на програмі MBA — це те, що більшість малих і середніх підприємців не можуть собі дозволити, тож головний приз мотивує учасників дістатись до самого фіналу.  Хоч головний приз отримає лише один переможець чи переможниця, навчання вже стало для учасників цінністю саме по собі. Зібравши фідбек після першого модуля, ми побачили, що те, що мотивувало підприємців навчатися — здобуті знання. Нам вдалося знайти зручний формат для учасників, тому у нас дуже хороші результати за кількістю людей, які дійшли до фіналу: із більш ніж 5 тисяч підприємців, які долучилися до курсу, 889 отримали сертифікати про завершення першого етапу.

Ми вважаємо, що проєкт був дуже успішним. І це підтверджує і його статистика.  Особливо враховуючи, що ринок мас-маркет бізнес-освіти дуже переповнений. Такі проєкти, як “ГРА В ДОВГУ”, є дуже цінними з точки зору маркетингового формату. Він не просто додає рекламного шуму у наш інфопростір, а є дійсно цікавим для аудиторії Fondy. Про це свідчить інтерес до проєкту з боку Міністерства цифрової трансформації і Дія.Бізнес, які стали нашими партнерами. Після завершення навчальної програми проєкт був розміщений у вільному доступі на порталі Дія. Бізнес для всіх охочих, що для нас є ще одним підтвердженням визнання.

Обсудить с другими читателями:
Погода