Для опитування обрали три міста країни - Харків, Львів та Дніпро, де попросили містян відповісти на прості запитання стосовно українського правопису та розуміння деяких фразеологізмів.
Як впоралися з завданням учасники опитування можна переглянувши відео:
“Компанія OnTaxi всіляко підтримує та ініціює освітні активності, які пов’язані із поглибленням знань не тільки української мови, а й історії та культури України. Прикладом подібної активності можна назвати проєкт “Екскурсійне таксі”, що допомагає вимушеним переселенцям краще пізнавати історію міст, в яких вони зараз живуть”, - коментує Head of marketing Ontaxi Віталій Леонов.
Нагадаємо, що нещодавно OnTaxi запустив соціально-освітній проєкт “Екскурсійне таксі” для підвищення культурного рівня драйверів сервісу. Аби отримати статус «водій-екскурсовод», драйвери OnTaxi будуть проходити навчання у професійних істориків та досвідчених екскурсоводів України.
За матеріалами пресрелізу