Однак важко не помітити, що цифровий ландшафт зазнає глибокої трансформації, яку часто важко зрозуміти.
Щоб краще зрозуміти це, агентство heaven провело дослідження, яке відокремлює міфи від фактів щодо Web3 і зосереджується, зокрема, на практиках і очікуваннях покоління Z.
Дослідження, проведене серед людей 18-25 років, містить багато висновків, серед яких:
• Високий рівень знання деяких основ Web3, але це не стосується самого терміну: 67% респондентів кажуть, що знають криптовалюти, але лише 10% з них знають Web3.
• NFT все ще мало володіють, але викликають сильне бажання придбати: майже 50% 18-25-річних людей планують їх придбати.
• з усіх обіцянок Web3 контроль персональних даних є найбільш очікуваним: 83% респондентів хотіли б мати можливість простіше керувати своїми персональними даними.
Дослідження було зроблено з метою зв’язати бренди з спільнотами та розмовами, які народжуються навколо Web3.
Завантажити повне дослідження Web3 можна за посиланням.