Як за час карантину зникнуть маркетингові сервіси

В рамках Ukrainian Creative Stories 2021 відбудеться панельна дискусія за підтримки Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ). Креативні директори агентств маркетингових сервісів обговорять ситуацію, що склалась у галузі під час пандемії та перспективи на майбутнє.

Комментарии 3038

Панельна дискусія від МАМІ відбудеться 27 травня.

Модератор: Юлія Голота, CEO Adsapience, членкиня правління МАМІ   

Спікери:

Антон Савчук, креативний директор Adsapience

Віталій Капустян, креативний директор групи TWIGA Ukraine

Світлана Лобанова, креативна директорка Havas Engage, експертка з креативного маркетингу

Модератор дискусії Юлія Голота розповіла: «Про те, що минулий рік був непростим для всіх багато говорили як клієнти, так і управлінці. Зараз нам цікава думка креативних лідерів: що змінилося в очікуваннях клієнтів, та як відбувається управління якістю продукту в ситуації, коли все заплановане йде зовсім не за сценарієм».

Всі бажаючі зможуть побачити обговорення онлайн у вільному доступі на сайті https://creative-awards.com.ua/.

Нагадаємо, що Ukrainian Creative Stories 2021 пройде 26-28 травня. У денній програмі обговорення різноманітних актуальних тем сьогодення рекламної індустрії, а щовечора Церемонії нагородження переможців фестивалів Ukrainian Creative Awards 2021 та вечірки:

  • 26 травня – Церемонії нагородження переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2021 та ADC*UA Awards 2021
  • 27 травня – Церемонія нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021 конкурсів Client’s View та Positive Change
  • 28 травня – Церемонія нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2021 конкурсів Creative Communications та Craft/Technology

Програма постійно оновлюється та розширюється. Слідкуйте на сайті https://creative-awards.com.ua/program/.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода