Перші 1000 днів життя дитини – визначальні на цьому шляху, тож Nestlé створила платформу, наповнену порадами і підтримкою батьківства - клуб «Nestle Baby & Me».
Перед інтеграційною командою агенцій Performics Ukraine та Zenith Ukraine стояло амбіційне завдання: охопити максимум аудиторії вагітних і молодих батьків та конвертувати її у реєстрації до клубу «Nestle Baby&Me». У цьому кейсі ви дізнаєтесь, які результати може забезпечити системний та проактивний підхід до роботи з контентом.
Ціль: Мета клубу «Nestle Baby&Me» - бути основним порталом для кожної третьої молодої мами у перші 1000 днів життя дитини. Тож ми визначили, що на шляху користувача SEO є основним інструментом для максимального охоплення релевантої аудиторії.
Протягом 2018-2019 років ми систематично наповнювали сайт www.nestlebaby.com.ua інформаційним контентом. Завдяки цьому ми збільшили об’єм щомісячного органічного трафіку у більш ніж 34 рази, а у 2019 сягнули позначки - 2 300 000 сеансів з органіки протягом року. Тож у 2020 році ми поставили амбітні цілі – досягти показника 3 000 000 сеансів та покращити конвертацію користувачів у членів клубу.
Челлендж: Протягом 2017 – 2019 років ми покрили контентом для сайту більшість запитань, що цікавлять цільову аудиторію. Маючи стільки статей, рухатися шляхом «ще більше текстів» було нераціонально, оскільки суттєві витрати бюджету не змогли б забезпечити пропорційного зростання трафіку. Нам необхідно було знайти більш костефективне рішення, що виконувало цілі клієнта. Аналізуючи дані, ми звернули увагу на те, як трафік конвертується у нових учасників Клубу. Більшість користувачів переглядала на сайті лише 1-2 сторінки. Це означає, що людина знаходила відповідь на своє питання і йшла з сайту, не реєструючись у клубі «Nestle Baby&Me». Ми вирішили покращити цю ситуацію доступними органічними інструментами SEO.
Ідея/Рішення: Проаналізувавши ефективність контенту на сайті, ми відібрали ТОП-статті за кількістю трафіку, та на основі них створили performance content: враховуючи актуальний функціонал сайту ми за допомогою підходу Intent Based Planning підібрали релевантні інтереси аудиторії, значно розширили об'єм контенту, додали візуальні та інтерактивні елементи, котрі мотивували читача затриматись на сайті і стати членом клубу.
Результати: Наприкінці 2020 року ми отримали 5 500 000+ сеансів з органічного пошуку (що утричі перевищило показники 2019 року за аналогічний період). Крім того, нам вдалось покращити ефективність Рerformance-статей: Bounce Rate performance-контенту знизився більш ніж на 50%, середня тривалість сеансу виросла на 120%, а конверсія реєстрацій до Клубу збільшилась у 13 разів.
Результати роботи, дані GSC
Так, новий підхід до контенту на сайті допоміг досягнути довгострокових цілей клієнта: показники органічного трафіку були перевиконані на 83%, а до клубу «Nestle Baby&Me» органічно приєдналося ще кілька тисяч молодих батьків. Завдяки цьому ми масштабуємо формат performance-контенту у 2021 році й очікуємо нових крутих результатів.
Команда Nestle
Ольга Хорланова - Digital Manager Nutrition Ukraine
Юлія Андрєєва – Group Brand Manager Nutrition Ukraine
Команда Performics
Ольга Заіменко - Head of Performance Content Department
Евгенія Грищенко – Integration Team Senior Manager
Євген Слєсарь – Senior SEO Specialist
Роман Трохименко - Middle PPC Specialist
Вікторія Мринська – Web Production Team Lead
Олена Олея – Digital Copywriter
Юрій Бриль – Digital Designer
Команда Zenith
Ольга Ященко - Head of direction
Аліна Боднарчук – Digital Planner
За матеріалами прес-релізу