Як за допомогою SEO охопити 5,5 млн користувачів – кейс Nestlé Baby&Me

Компанія Nestlé у категорії дитячого харчування представлена кількома брендами, об’єднаними однією місією – дати батьками можливість забезпечити здорове зростання малюків задля їхнього щасливого майбутнього.

Комментарии 2194

Перші 1000 днів життя дитини – визначальні на цьому шляху, тож Nestlé створила платформу, наповнену порадами і підтримкою батьківства - клуб «Nestle Baby & Me».

Перед інтеграційною командою агенцій Performics Ukraine та Zenith Ukraine стояло амбіційне завдання: охопити максимум аудиторії вагітних і молодих батьків та конвертувати  її у реєстрації до клубу «Nestle Baby&Me». У цьому кейсі ви дізнаєтесь, які результати може забезпечити системний та проактивний підхід до роботи з контентом.

Ціль: Мета клубу «Nestle Baby&Me» - бути основним порталом для кожної третьої молодої мами у перші 1000 днів життя дитини.  Тож ми визначили, що на шляху користувача SEO є основним інструментом для максимального охоплення релевантої аудиторії.

Протягом 2018-2019 років ми систематично наповнювали сайт www.nestlebaby.com.ua інформаційним контентом.  Завдяки цьому ми збільшили об’єм щомісячного органічного трафіку у більш ніж 34 рази, а у 2019 сягнули позначки - 2 300 000 сеансів з органіки протягом року. Тож у 2020 році ми поставили амбітні цілі – досягти показника 3 000 000 сеансів та покращити конвертацію користувачів у членів клубу.

Челлендж: Протягом 2017 – 2019 років ми покрили контентом для сайту більшість запитань, що цікавлять цільову аудиторію. Маючи стільки статей, рухатися шляхом «ще більше текстів» було нераціонально, оскільки суттєві витрати бюджету не змогли б забезпечити пропорційного зростання трафіку. Нам необхідно було знайти більш костефективне рішення, що виконувало цілі клієнта. Аналізуючи дані, ми звернули увагу на те, як трафік конвертується у нових учасників Клубу. Більшість користувачів переглядала на сайті лише 1-2 сторінки. Це означає, що людина знаходила відповідь на своє питання і йшла з сайту, не реєструючись у клубі «Nestle Baby&Me». Ми вирішили покращити цю ситуацію доступними органічними інструментами SEO.

Ідея/Рішення: Проаналізувавши ефективність контенту на сайті, ми відібрали ТОП-статті за кількістю трафіку, та на основі них створили performance content: враховуючи актуальний функціонал сайту ми за допомогою підходу Intent Based Planning підібрали релевантні інтереси аудиторії, значно розширили об'єм контенту, додали візуальні та інтерактивні елементи, котрі мотивували читача затриматись на сайті і  стати членом клубу.

 video

Результати: Наприкінці 2020 року ми отримали 5 500 000+ сеансів з органічного пошуку (що утричі перевищило показники 2019 року за аналогічний період). Крім того, нам вдалось покращити ефективність Рerformance-статей: Bounce Rate performance-контенту знизився більш ніж на 50%, середня тривалість сеансу виросла на 120%, а конверсія реєстрацій до Клубу збільшилась у 13 разів.

Результати роботи, дані GSC

Так, новий підхід до контенту на сайті допоміг досягнути довгострокових цілей клієнта: показники органічного трафіку були перевиконані на 83%, а до клубу «Nestle Baby&Me» органічно приєдналося ще кілька тисяч молодих батьків. Завдяки цьому ми масштабуємо формат performance-контенту у 2021 році й очікуємо нових крутих результатів.

Команда Nestle

Ольга Хорланова - Digital Manager Nutrition Ukraine

Юлія Андрєєва – Group Brand Manager Nutrition Ukraine

Команда Performics

Ольга Заіменко - Head of Performance Content Department

Евгенія Грищенко – Integration Team Senior Manager

Євген Слєсарь – Senior SEO Specialist

Роман Трохименко - Middle PPC Specialist

Вікторія Мринська – Web Production Team Lead

Олена Олея – Digital Copywriter

Юрій Бриль – Digital Designer

Команда Zenith

Ольга Ященко - Head of direction

Аліна Боднарчук – Digital Planner

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода