Як збільшити кількість конверсій з платного пошуку на 126% без зміни бюджету — кейс Electrolux

Зрозуміло, що кожний бізнес прагне підвищити ефективність своїх рекламних інвестицій без збільшення бюджетів на рекламні інструменти. На конкретному кейсі для клієнта Electrolux показуємо, як з допомогою автоматизації процесів коригування ставок отримати на 126% більше конверсій з платного пошуку. При цьому, знизивши вартість конверсії на 58,8%.

Комментарии 820

Ціль: Перед командою стояло завдання збільшити кількість конверсій на сайті https://www.electrolux.ua/ua/, а саме переходів з сайту клієнта на eRetail партнера (на якому, власне, користувач міг здійснити покупку). Так, необхідно було досягнути приросту конверсії на 15-20% та стабільних продажів без збільшення інвестицій в платний пошук.

Челлендж: Робота із налаштування переходів здійснюється вручну, що потребує значних ресурсів – як часових, так і людських. Адже одночасно відстежити час доби, сезонність, святкові дні, географію та мінливі інтереси потенційних клієнтів складно у ручному режимі. Крім того, необхідно здійснювати всебічний контроль за роботою спеціалістів, щоб мінімізувати кількість помилок. При цьому, даний вид роботи в межах стратегії підтримки бренду у 2019 році, яку розробила інтеграційна команда Performics Ukraine та Spark Foundry Ukraine (входять до складу Publicis Groupe Ukraine), не отримав додаткових коштів й мав забезпечити показники минулого року за той самий кост.

Ідея/Рішення: Команда Performics Ukraine запропонувала клієнтові рішення, завдяки якому вдалось не лише досягнути необхідних KPI’s, а й значно їх перевищити. Для управління ставками команда використала сервіс оптимізації «К-50», який допоміг автоматизувати процеси в режимі реального часу. Для запуску коректної роботи оптимізатора було налаштовано низку подій та стратегій за конкретним ключовим словом, у залежності від попередньої статистики з кожного з них. Події та стратегії є основними важелями управління ставками пошукових кампаній. Команда продумала логіку, за якою система мала корегувати ставки, і за яких умов вважати, що ключове слово є «поганим» та навпаки. Для усіх груп ключових слів команда встановила максимальну ціну за клік, щоб кампанія загалом вийшла на потрібні показники вартості конверсії. Також зазначила мінімальну ціну кліку, щоб продовжувати брати участь в аукціоні та отримували трафік на сайт. Усього було налаштовано 10 стратегій та 12 подій з різними алгоритмами, завдяки яким і відбувалось керування ставками.

Результати: Завдяки автоматизації та обраному рішенню команда здобула більшу кількість конверсій. При цьому, без додаткового збільшення бюджету. Результати з’явились одразу протягом місяця з моменту старту кампанії. А через рік стабільний сумарний ріст цільових дій відвідувачів сайту досягнув 126% у порівнянні з тим же періодом у минулому році. Водночас вартість конверсії знизилась на 58,8%.

Результати кампанії, дані Google Analytics

Команда Electrolux

Олена Коноваленко - Marketing/TMO Manager Ukraine and Caucasus

Олександр Медвевєв -  Digital Marketing Manager

Команда Performics

Олександр Лозенко - Managing Director

Богдан Петрусенко - Head of Performance Media Department

Ярослав Зінченко - PPC Team Lead

Олексій Чухліб  - Middle PPC Specialist

Команда Spark Foundry

Юлія Герасько - Managing Director

Ксенія Берендсон - Client Service Director

Валерія Прудко - Integration Team Lead

Катерина Данилова - Integration Team Manager

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода