Як змінився топ-20 українських рітейлерів у TikTok з початку повномасштабної війни

Хто з українських рітейлерів вже відновив розвиток TikTok після лютневого вторгнення, який контент публікує, як змінилися лідери та хто взагалі призупинив розвиток облікового запису в китайській соцмережі.

Коментарі 1986
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Популярність TikTok в Україні продовжує активно зростати. За даними дослідження Kantar CMeter, у липні 2022 року Tiktok.com увійшов до 20-ки найбільш відвідуваних сайтів в UAnet. У той же час, TikTok ще з минулого року входить до лідерів неігрових додатків на смартфонах. Тим не менш, після повномасштабного вторгнення росіян, більшість рітейлерів поставили свої TikTok на паузи і лише підтримують їх рідкісними відео для того, щоб акаунт остаточно не перетворився на “мертвий”. Частина з них – до сих пір нічого не публікує. Економія на SMM дається взнаки: сторінки втрачають відсоток слідкувачів та можливість скоро залетіти в “реки”, і лише незмінна кількість уподобайок дозволяє їм залишати за собою високі позиції в топ-20. 

За час війни у абсолютного лідера TikTok серед українських рітейлерів Алло не набереться й 10 нових відеороликів. Переважно це демонстрація нових гаджетів, туторіали та рубрика “анпакінг”. Сторінка рітейлера втратила близько 7000 слідкувачів, зате зросла на 800 000 вподобайок. Поки сторінка залишається в режимі очікування. АТБ повернувся в TikTok 7 квітня з відео “Сумували?” З того часу сторінка підросла на 140 000 слідкувачів і майже подвоїла кількість уподобайок – до 7,3 млн, через що перемістилася у з п’ятого на друге місце серед усіх рітейлерів-тіктокерів. В основі контент-стратегії АТБ – веселі скетчі з магазинів мережі. 

Третій у рейтингу – McDonald’s Ukraine – пробудився в TikTok 15 вересня і почав активно постити свіжий контент з їжею, танцями та зазиванням в ресторани. Високі охоплення відео мережі говорять про те, що аудиторія скучила за Маком не лише в офлайн. Попри довгу тишу в ефірі акаунт мережі ресторанів зріс з початку 2022 року на 62 000 слідкувачів та 700 000 уподобайок. Серед активних тіктокерів також Dnipro-M. Компанія вже переступила поріг у 5 млн уподобайок, що втричі більше, ніж до лютневих подій. Таким чином рітейлер зайняв четверте місце в рейтингу з рубриками краш-тести, експрес-огляди та скетчі. Новий гравцем рейтингу стала Аврора з 3,9 млн вподобайок. Мережа публікує веселі скетчі з життя магазинів. 

Останнє відео Фокстрот у TikTok-у датується 23 лютого, з тих пір мережі стало не до жартів чи загравання із зумерами в китайській соцмережі. Акаунт змінив за цей час зображення облікового запису і втратив 3% слідкувачів, що, принципі, пристойно для такого періоду простою. Шостий у рейтингу Intertop навіть за умови відсутності нового контенту за 7,5 місяців продовжив зростання. Аудиторія слідкувачів за fashion-рітейлером збільшилася на 6000 фанів, а кількість уподобайок – на 100 000. І як він це робить? 

EVA – одна з небагатьох, хто використав канал TikTok для того, щоб повідомити ще у березні покупців про те, що мережа магазинів працює. З березня рітейлер випустив близько 20 нових відео, але і їх вистачило, щоб зрости майже на третину – до 162 000 слідкувачів. Кількість уподобайок в компанії зросла на 600 000 – до 2,8 млн, що дозволило їй порівнятися з Rozetka. EVA приймає участь у різних челенджах, розповідає про нові продукти, показує скетчі на життєві ситуації та різні туторіали. Rozetka припинила розвиток у TikTok ще в січні. З тих пір вона втратила 2000 фоловерів, проте примножила 100 000 уподобайок, що виявилося достатнім для збереження позиції у рейтингу. 

Серед найактивніших українських рітейлерів у TikTok також MOYO. На каналі мережі магазинів – десятки нових розважальних відео з життя магазинів, які виходять із завидною регулярністю. Сторінка компанії зросла лише на 7000 нових слідкувачів за 10 місяців, зате примножила 300 000 нових уподобайок, довівши їх до 2,2 млн. Watsons спробував повернутися у TikTik влітку. Після того як нові відео не змогли одразу відновити позиції в “реках”, сторінку мережі знову заморозили. Феноменальна активність в Tiktok у Eldorado. Рітейлер публікує як жартівливий контент, так і корисні рекомендації, що принесло компанії зростання більше, ніж удвічі з початку року – до 844 000 уподобайок та 44 000 слідкувачів. 

До війни міні-формат Fozzy Group з різною всячиною Offtop by Сільпо подавав надії і як рітейлер, і як тіктокер. Наразі про долю мережі нічого невідомо. В TikTok рітейлера також тиша. Епіцентр активно вів TikTok протягом весни – публікували актуальний для воєнного часу контент та рекламні ролики, створені, вочевидь, для інших платформ. Влітку була спроба додати роликів зі скетчами із серії “з життя магазинів”, проте з першої половини вересня активність на сторінці припинилася. Тим не менш, сторінка за цей час приросла майже на 100 000 нових уподобайок. 

Metro відновили активність у вересні й поки публікують прості рецепти з приготування їжі. Це дозволило вже збільшити кількість уподобайок на 10%. Prostor зробив одну публікації у серпні й одну – у вересні. Далі – тиша. В дитячій мережі Myplay обрали шлях не втрачати гумор навіть у березні, та продовжували роботу з TikTok увесь час. У перший період це були нарізки з мультфільмів, проте вже зараз повернулися огляди іграшок та анпакінги, а кількість уподобайок зросла майже вдвічі – до 195 000. Usupso завмер ще в 2021-му. Щось не зайшов TiokTok багатьом рітейлерам, хоча вагомих показників їм вдалося досягти. Закриває топ новачок – Citrus, який розповідає кумедні історії з життя магазинів.
За матеріалами https://rau.ua/
Обговорити з іншими читачами:
Погода