Як знайти шлях до серця шеф-кухаря, якщо ти — виробник професійного кухонного обладнання?

YARCHE відповідає у новому кейсі Reednee. Результат нового погляду на бренд кухонного обладнання EWT Inox. Техніка, яка зрозуміла не тільки шеф-кухарю, а і команді, що готує.

Комментарии 785

Позиціонування розкривається як в неймінгу, так і айдентиці. Масивний шрифтовий логотип з міцним характером вселяє відчуття надійності, серйозності. Стримана естетика передбачає за собою використання не контрастних поєднань кольорів. Так, основним кольором став оранжевий – колір теплої поверхні кухні, під час процесу приготування страв.

Задачею агентства було створення бренду для професіоналів-кухарів, який би привертав увагу на рівні візуального сприйняття. Якщо це щось стримане, як німецькі бренди, значить якісне.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода