В основі лежить одвічна ідея про те, що якби наші друзі-котики були більшими, наприклад як їхні родичі леви та тигри, вони б не втрималися, щоб хоч трохи поласувати своїми господарями.
Для цієї кампанії креативна агенція Adam&eve DDB Лондон створила два ролики тривалістю по 15 секунд. У кожному зображуються власники котиків, один у ліжку, а інший у ванній, на яких зловіще споглядають їхні улюбленці і шепочуть, що якби коти були більшими, то вони обов’язково спробували би своїх господарів на смак.
«Я впевнений, що кожен власник кота погодиться, що ці улюбленці часом бувають дуже непередбачуваними», зазначив у релізі віце-президент з маркетингу у компанії Mars Petcare Крейг Нілі. «Розуміння того, що наші коти мають спільну ДНК з левами і тиграми робить їхні моторошні погляди ще більш зловіщими, і саме це надихнуло нас на створення нового продукту. Це чудовий спосіб відсвяткувати Гелловін та переконатися, що у меню наших котиків, на щастя, є більш підходяща закуска».
Ролики будуть транслюватися в FEP і в соціальних мережах, а для підтримки кампанії будуть використовуватися PR-послуги. Вся ідея виражена у слогані-попередженні для господарів котів – «Дайте своєму котику спробувати «Смачні чоловічки» від Temptations, доки він не спробував вас».
Така ідея з’явилася після кампанії бренду на Гелловін 2020 року, коли вони випустили перший фільм жахів для котів «Нажаханий котик», а також лімітовану версію моторошних ласощів з котячою м’ятою Temptations, яка цього року теж буде у продажі.
Переклад новини підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram