Які сухі сніданки люблять українці

Надихнувшись недавньою аналітикою компанії Nielsen Ukraine на Sostav.ua Media First Ukraine вирішили і самі проаналізувати категорію сухих сніданків, проте з іншого ракурсу. Cтало цікаво не тільки, наскільки популярні в Україні сухі сніданки, а також, хто які полюбляє більше: фітнес чи дитячі, і як вони розвиваються в медіа.

Комментарии 1295

Дитячі сніданки популярніші як по споживанню (29% віддають перевагу тільки дитячим сніданкам), так і по медіа інвестиціям (доля близько 70%). Фітнес сніданки полюбляють тільки 12% споживачів. Цікавим є те, що більшість аудиторії полюбляє міксувати дитячі та фітнес сніданки (40% споживає обидва види сніданків). Враховуючи, що близько третини споживачів снідають так кожного дня, брендам є де розгулятись. Згідно даних Nielsen, темпи зростання цієї категорії в 2018 році склали 21,5% порівняно з 2017 роком, медіа інвестиції ж зросли більш ніж в 1,5 рази! На телебаченні є 2 основних гравця - Nestle та Lantmännen Axa. Обидва рекламодавця збільшили кількість своїх продуктів в 2 рази за 8 років.

Ще більше цікавої аналітики на https://www.facebook.com.

За матеріалами прес-реліза

Обсудить с другими читателями:
Погода