Не шмот, а красиве життя
Люди часто купують не речі, а шанс на нове життя. І скільки б вони не старались створити ідеальний світ навколо себе, завжди знайдеться хтось краще. Бо живе десь у США донька сусідки, яка шикує брендовим одягом в інстаграмах. І однокласник, який заробляє кур'єром в Польщі більше, ніж ти юристом в Україні.
Селф-бренди емігрантів непомітно стають нашими рольовими моделями, адже усі ми точно підписані хоча б на одну таку людину, а прикладів “заморського успіху” в соціальних мережах стає все більше.
Не географія, а бажані образи
Зараз за кордоном приблизно 3,2 млн* українських мігрантів. І чим частіше чуємо, як хтось зі знайомих добре влаштувався закордоном, тим більше хочем і собі кудись чкурнути. Добре ж там, де нас нема. Тут кроси дорогі, як і весь товар світових лейблів. Людям потрібні причини для того залишитися вдома, причини повірити в краще життя там, де вони вже є.
Цінності, які приносить бренд Нової пошти Глобал
Тому ми придумали замістьміграційний шопінг, аби показати, що краще життя можна доставити до нас. Бо навіщо емігрувати, якщо брендові кроси можна замовляти з-за кордону і не передплачувати в магазинах?
Замістьміграційний шопінг є не просто рекламою послуг, а майже підтримкою державної антиміграційної політики. Бо серед цілей Нової пошти Глобал не тільки продажі, але й вирішення важливих для країни проблем.
*У 2019 Мінсоцполітики озвучували цифру в приблизно 3,2 млн трудових мігрантів.
За матеріалами прес-релізу