Перший сезон teen-dramedy без цензури і шаблонів показав, як живуть вінницькі школярі, що дорослішають в українських реаліях. Наразі 1+1 Digital Studios, підрозділ 1+1 Production, працює над сценарієм другого сезону СІЗ, проводить фокус-групи та зустрічі з фанатами. У новому сезоні на глядачів чекає ще більше проблем та важливих меседжів, які стосуються підлітків. Про це спілкуємось з шоуранеркою проєкту та керівницею 1+1 Digital Studios Іриною Никончук.
Ірино, коротко опишіть, у чому основні здобутки проєкту СІЗ (як з фінансового, так і творчого боку)?
Щаслива, що нам вдалося виправдати очікування та навіть їх перевершити. СІЗ став успішним і у фінансовому, у творчому планах. Після виходу релізу ми отримали чимало позитивних відгуків від кінокритиків. Крім того, наше підліткове драмеді стало номінантом національної премії «Дзиґа» в категорії «Серіали». Також з цим продуктом нас запрошували на різноманітні європейські фестивалі.
Що стосується фінансової складової, то планова маржинальність цього серіалу була мінусова, проте у фінальному результаті нам вдалося стати фінансово вигідним проєктом. Нині ми дистрибутуємо СІЗ не лише як готовий продукт, але й як формат на території Азії, Латинської Америки, в Австралію, Нову Зеландію та, звісно, країни колишнього СНД.
Можу сміливо говорити, що якщо перший сезон СІЗ – це експеримент, то другий – вже бізнес-продукт.
Чим відрізнятиметься другий сезон серіалу від першого? Чи побачимо ми вже улюблених героїв?
Другий сезон серіалу точно буде гострішим, актуальнішим та ще більше прицілиться в серце своєї цільової аудиторії. Для цього ми проводимо фокус-групи та глибинні інтерв’ю, завдяки яким нам вже вдалося віднайти багато цікавих тематик, актуальних проблем, які здаються значно цікавішими від тих, що були в першому сезоні.
Однозначно глядачі матимуть змогу побачити улюблених акторів, які запам’яталися на старті проєкту, проте будуть і зміни. Можливо, прихильники побачать не всіх (посміхається – ред.)
Які «фішки» будуть збереженні у продовженні СІЗ? Що плануєте додати?
Не можу відразу розповісти про всі фішки, які будуть у другому сезоні, адже позбавлю глядача приємності в їх спогляданні.
Точно можу сказати, що ми продовжуємо надалі міксувати жанри, як це було в першому сезоні, та з гумором говорити про складні проблеми. Крім того, будемо тішити глядачів візуальним оповіданням й музикою, яка буде ще крутішою.
Чому компанія «повірила» в цей проєкт? Все ж, only-digital серіали – це більше про експеримент…
Так, перший сезон СІЗ був експериментом. Для мене та для команди той факт, що медіагрупа ризикнула, став великою удачею. Завдяки цьому продукту з’явилася можливість поговорити з іншою ЦА, якої немає на лінійному телебаченні.
Крім того, випала чудова нагода почати розвивати індустрію виробництва кіно та серіалів для стримінгових платформ, довівши, що український продукт може конкурувати з іноземними проєктами, де в рази більші бюджети.
Як можливо бути конкурентним, коли нині українські глядачі мають засилля контенту зі стримінгових платформ?
По-перше, потрібно вибирати сегменти аудиторії, де є величезний попит і маленька конкуренція. Це, наприклад, сегмент Young Adult.
По-друге, вигравати історіями, які піднімають актуальні проблематики для ЦА сміливим візуальним оповіданням, створюючи складних і неоднозначних персонажів.