Яку долю рекламного клатеру щороку на українському ТБ займають нові рекламодавці

4% — саме таку долю рекламного клатеру щороку на українському телебаченні займають нові рекламодавці – ті, для кого ТБ реклама – перший досвід. І, хоча в абсолютному вираженні їх кількість зменшується, акценти зміщуються в бік стрімкого зростання медіа бюджетів кожного нового рекламодавця.

Комментарии 828

Лікарські засоби витримують тренд ринку, і займають позицію №1 серед новачків. На другому ж місці – категорія продуктів харчування. Цікаво, що з кожним роком збільшується доля вітчизняних рекламодавців: у 2018 році дві з трьох компаній - українські.

Матеріал підготував Media First Ukraine.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода