Яку роль грає бренд герой в комунікації

Юлія Бєляєва, арт директор GRA Agency, розповіла про процес розробки бренд героїв.

Комментарии 1154

Процес розробки персонажа починається з дослідження. Стратегічно ми вирішуємо чи потрібен персонаж для того чи іншого продукту. Як персонаж розкриє продукт, який в нього буде настрій, вік, стиль життя. Це все потрібно враховувати, бо персонаж працює, коли контактує зі споживачем. Споживач може асоціювати себе з даним персонажем або фантазувати на тему персонажа чи його історії в контексті продукту. Всі ці етапи впливають на завдання, яке постане перед обраним ілюстратором. Герой - це не просто мила картинка, у нього є місія - донести важливе про продукт, тому випадкові красиві зображенні не будуть комунікувати з аудиторією в потрібному бренду контексті.

Перед тим, як до роботи приступить ілюстратор, на базі досліджень розробляється бренд-легенда персонажа. Саме на основі бренд легенди створюється стилістика, характер, тон оф войс персонажа. Підбирається мудборд характерів. У мудборд входять референси ілюстрацій, фотографії, лайфстайл. І розпочинається процес пошуку: точність попадання ілюстратора в настрій, залежить від точності поставленого завдання. Іноді на пошук йде багато часу. Так було з Зорко, на етап скетчів пішло більше місяця, в проект був залучений фахівець з гейм індустрії, після тривалого етапу скетчів, почався етап розробки 3D персонажа, була залучена команда 3D ілюстраторів.

У проектах з персонажами, команда завжди більша, ми ніколи не виїжджаємо на талантах одного фахівця, в розробці завжди повинен бути свій неповторний характер персонажа. Тому учасники завжди підбираються арт директором за напрямками і стилістикою. В Україні багато професійних і талановитих ілюстраторів, у нас є база перевірених фахівців, ми розуміємо сильні сторони кожного, тому «майстер на всі руки» - не наш варіант.

Нам подобаються проекти з персонажами, тому що з ним продукт оживає, правильний персонаж з легкістю веде комунікацію з аудиторією. Персонаж - це своєрідний рівень для продукту.

Ми дуже любимо геройську тематику, з нею цікаво працювати, результати дійсно виходять унікальними. Дуже любимо спостерігати, коли герої починають жити своїм життям. Один із прикладів: герой «Пшик» розроблений для Уманського лимонаду. Нещодавно проходив дитячий конкурс на тему подорожей Пшика, діти дуже постаралися. Простота персонажа дозволяє легко комунікувати з дітьми, а діти з цікавістю малюють його в різних ситуаціях. Це радує і багато значить для нас, персонаж дійсно вийшов вдалим, що відображається у його розвитку в зовнішньому світі.

На етапі розробки, звичайно, створити продукт з ілюстрацією складніше. Але в майбутньому, бренду з персонажем легше заявити про себе, і легше вести комунікацію, а ще він виглядає значно цікавішим.

4 кейса

Умань пиво
Софіївське
Образ Софії Потоцької

Ми глибше заглибились в історичні довідки про Умань і звернули увагу на постать графині Софії Потоцької, про яку й донині ходить стільки легенд, що складно сказати, де правда, а де вигадка. Її образ ідеально  перегукується з багатогранним характером пива, а таємничий фльор довкола самої Софії дозволяє  якнайповніше розкрити суть бренду. 

Так у пива «Софіївське» з’явилася бренд-героїня: зухвала, інтригуюча, загадкова Софія Потоцька. Ми з нуля створили її ілюстрований портрет, який в подальшому не лише став центровим елементом етикетки, а й задав тон усій майбутній візуальній стилістиці. Для портрету ми обрали стилістику гравюри, щоб підкреслити історичність героїні, однак, щоб вона не здавалася архаїчною і застарілою, а навпаки виглядала прогресивно і сміливо, доповнили портрет неочікуваними елементами та яскравими кольорами. У тій же стилістиці ми додатково промалювали впізнавані локації та пам’ятки парку «Софіївка» і обрамили все аристократичним фіолетовим кольором. А використавши прийом каліграфії у назві, надали композиції етикетки ще більшої витонченості та неповторності.

Ікрянікі
Виробник рибних снеков

Рішення

Герой — норвежець на ім’я Свен.
Свен поділяє ті ж цінності, що і споживач: йому важлива якість продукту і життя. Про це він якраз і розповість в бренд-легенді. 
Привіт я Свен
Мій стиль життя - це перетин цінностей хюгге та смаку риби.
Норвежці її виловлюють століттями. Моя родина – не вийняток. Риби тут настільки багато, що місцеві вигадали особливу техніку в’яління, аби сберегти її унікальний смак та користь. Коли я смакую такого лосося, починають діяти цінності хюгге – здатність відчувати щастя від простих дрібничок життя. Ось так, за допомогою «Ікряніків», я ділюся з вами своїм секретом простого нрвезького щастя.

Уманський Лимонад

Справжнє пшшшаленство

Спочатку було «пшшш». Пам’ятаєте це «пшшш», яке виривається, щойно ви відкриваєте пляшку? І ще одне «пшшш», коли робите ковток, а лимонадні бульбашки ніби починають танцювати у вашому роті? Це один із тих моментів, найпростіших моментів, які здатні викликати непідробну усмішку у будь-кого, навіть у дорослого, самі собою, без зайвих зусиль. Ми вирішили зробити таку етикетку і придумати такий слоган, завдяки яким звук бульбашок лунав би в голові ще задовго до відкриття пляшки (і тим самим манив би до полиці).

Так народилася ідея про грайливих друзів-бульбашок, які влаштовують справжнє пшшшаленство, щойно ви відкриваєте пляшку «Уманського лимонаду». Справжнє пшшшаленство стало не лише ключовою ідеєю бренду, а ще й слоганом, а друзі-бульбашки отримали свого предводителя — бренд-героя на ім’я Пшик, що став центральним персонажем етикетки і подальшої комунікації.

ZORKO
Вартові зору

Знайомтеся, ZORKО — це вартові зору.
Вони — нові супергерої для малечі, з ними ніколи сумувати. А ще герої ZORKО вартують у такому  надзвичайному місці, що, здається, ти потрапляєш на космічний корабель.
Ці вартові ніби нові супергерої. Але їх перевага у тому, що світ ZORKО доступний кожному малюку. Більше того, він поруч із домом та школою.
Вартові ZORKO теж не люблять лікарів, тому прилетіли на Землю зі своєю унікальною мережею, щоб врятувати усіх від зорових проблем.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода