Японська мережа магазинів відкриває аутлет, де працюють мультяшні аватари та роботи

Співробітники керуватимуть цифровими персонажами з дому

Коментарі 901
Японська мережа цілодобових магазинів Lawson відкрила перший у країні магазин, де покупців обслуговують мультяшні аватари замість касирів. Співробітники мережі, які працюють із дому, озвучують віртуальних персонажів, допомагаючи віддалено вирішувати проблемні ситуації у торгових точках. Про це повідомляє The Register.

Як цифрові персонажі на дисплеях у супермаркетах з'являються чоловік або жінка, залежно від голосу, який звучить з динаміків на касах.

У Lawson позиціонують такий підхід як інклюзивний, тому що він дозволить людям з обмеженими можливостями працювати у роздрібному середовищі.

Крім того, в магазині встановлені роботи, які можуть визначати, коли покупці стоять перед полицею, і радити їм той чи інший товар, вказуючи на переваги продукту.

Автоматизовані системи також перевірятимуть посвідчення особи покупців, щоб підтвердити їхній вік при купівлі алкоголю чи цигарок.

Обговорити з іншими читачами:
Погода