Японська мережа цілодобових магазинів Lawson відкрила перший у країні магазин, де покупців обслуговують мультяшні аватари замість касирів. Співробітники мережі, які працюють із дому, озвучують віртуальних персонажів, допомагаючи віддалено вирішувати проблемні ситуації у торгових точках. Про це повідомляє The Register.
Як цифрові персонажі на дисплеях у супермаркетах з'являються чоловік або жінка, залежно від голосу, який звучить з динаміків на касах.
У Lawson позиціонують такий підхід як інклюзивний, тому що він дозволить людям з обмеженими можливостями працювати у роздрібному середовищі.
Крім того, в магазині встановлені роботи, які можуть визначати, коли покупці стоять перед полицею, і радити їм той чи інший товар, вказуючи на переваги продукту.
Автоматизовані системи також перевірятимуть посвідчення особи покупців, щоб підтвердити їхній вік при купівлі алкоголю чи цигарок.
Як цифрові персонажі на дисплеях у супермаркетах з'являються чоловік або жінка, залежно від голосу, який звучить з динаміків на касах.
У Lawson позиціонують такий підхід як інклюзивний, тому що він дозволить людям з обмеженими можливостями працювати у роздрібному середовищі.
Крім того, в магазині встановлені роботи, які можуть визначати, коли покупці стоять перед полицею, і радити їм той чи інший товар, вказуючи на переваги продукту.
Автоматизовані системи також перевірятимуть посвідчення особи покупців, щоб підтвердити їхній вік при купівлі алкоголю чи цигарок.