YARCHE про новий кейс Reelee

Є багато причин для ребрендингу, але найулюбленіша YARCHE — продуктовий прорив компанії.

Комментарии 1324

Так склалося і зі страховим брокером Risk&Life Consulting. За 10 років обслуговування самих крутих сервісних компаній України брокер вже і сам перетворився на одну з них — має унікальний додаток для співробітників своїх клієнтів та чіткий процес обслуговування.

Коротше, бренд виріс зі штанців — тому ми зшили нові.

Провівши дослідження, ми спільно з клієнтом прийняли рішення щодо ребрендингу зі зміною назви компанії. Враховуючи бізнес-фокус на найтехнологічніші компанії, ми скоротили нейм до двух слогів, щоб запам’ятовуватись за секунду, а вимовляти — на льоту. Тож знайомтесь з Reelee — сервісом корпоративного страхування для компаній, що будують майбутнє.

“Перехід від страхового брокера до сервісу корпоративного страхування амбітний, та ми вже справді являємось їм. Лаконічне та коротке ім'я краще передає настрій, з яким ми обслуговуємо таланти провідних компаній”, - Ярослав Кирилів, СЕО Reelee.

Нова айдентика підкреслює технологічність компанії, а завдяки модульній системі полегшує створення матеріалів. Згодом новий стиль буде також інтегровано у мобільний додаток і дизайн сайту компанії.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода