«Рукавичка» — це понад 180 супермаркетів на заході України. Окрім асортименту імпортних та вітчизняних товарів, мережа виготовляє свої торгові марки. Серед них і дитячі продукти ТМ «Сірко», для якого рік тому агентство mirrolab розробило помітні упаковки.
Асортимент «Сірко» розширився і треба було розробити дизайн паковання паличок та печива.
Основним акцентом на упаковках мали бути саме палички. Якісних рішень на фотостоках не було, як і часу на фотосесію, тому в mirrolab вчинили як митці — сфотографували на телефон та намалювали палички.
Печиво «Petit Beurre» — класичне французьке печиво, тому цю французькість відобразили на пакуванні. Одягнули на Сірка берет та перемістили його у Францію. Влаштували йому справжнє романтичне побачення з печивом.
З цим пакованням фантазія пішла ще далі. В агентстві mirrolab пригадали всі пригодницькі фільми про динозаврів та придумали для Сірка образ дослідника. Намалювали цілий Дино-світ, де є і динозаври з печива, і ілюстровані динозаври. Навіть у назві запропонували зробити акцент на слові Динозаврики, оскільки діти від динозаврів просто фанатіють.