Yellow Clutch Advertising затарили пивбар креативом

Ми в Yellow Clutch Advertising залюбки працюємо з науково-популярними проєктами

Комментарии 929

Наш головний проєкт серпня 2020-го — магазин-бар цікавого пива KONTEYNER у популярному нью-йоркському форматі bottle shop & tasting table. І повірте, все було зроблено за наукою.

Основні задачі

Перед нами стояло завдання розробити неймінг, позиціонування, а також візуальний стиль для нового бару. Головна перевага KONTEYNER у тому, що в закладі будуть представлені не лише локальне пиво, а й найцікавіші бренди з основних пивних регіонів світу. Ніби тобі прислали цілий контейнер прискіпливо відібраного світового пива. Так і народилась назва — KONTEYNER.


Візуальний стиль

За основу взяли транспортний бокс, обидві сторони якого можна побачити в кожній з модифікацій логотипа. У написанні назви використали урбаністичний шрифт із хорошою читабельністю, що повторює характерний патерн вантажних контейнерів. Логотип варіативний і здатний до трансформацій, що зручно при розміщенні на різних носіях і сприяє збереженню стилю в різних рекламних кампаніях. Логотип працює і в скороченому форматі — зовсім без голосних літер.


У барі функціонує унікальна розливна система — пиво охолоджується починаючи від холодильної кімнати і закінчуючи краном, з якого воно потрапляє у бокал чи пляшку. Усі процеси гості закладу можуть спостерігати наочно.
А барна стійка, як не важко здогадатися, також зроблена із справжнього рифленого контейнера.

Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising:

«У портфелі нашої агенції багато алкогольних брендів. Ми працювали як з міцним алкоголем, так і з всесвітньо відомими пивними брендами. Робота для KONTEYNER є для нас однією з найцікавіших. Ми мали можливість створити новий бренд, філософію якого повністю розділяємо. Знайомити світ з найціннішим, будь то найкращі сорти пива чи нові наукові відкриття, ось що ми у Yellow Clutch Advertising любимо найбільше».

Олександр Сірий, співзасновник «KONTEYNER магазин-бар цікавого пива»:

«Ідея виникла рік тому, і ми з партнерами вирішили створити своє пивне місце! Наш формат бар та магазин розливного пива.
Це саме те місце, куди хочеться зайти з будь-якого приводу: по дорозі з роботи, перед вечіркою з друзями або ж коли хочеться просто посидіти та випити келих смачного пива під гарну музику чи спортивну трансляцію».

Крім того, у межах партнерства агентство Yellow Clutch Advertising повністю відповідає за digital- та PR-просування KNTYNR.

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie