YouTube почне ділитися рекламними коштами з авторами Shorts з 1 лютого

YouTube оголосив, що автори можуть почати отримувати дохід від реклами на коротких відео, починаючи з 1 лютого.

Коментарі 1131
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Ця зміна стане частиною ширшого оновлення Партнерської програми YouTube, яка вимагатиме від усіх учасників підписати нові умови угоди, незалежно від того, чи хочуть вони заробляти на коротких відео, повідомляє The Verge.

Автори деякий час могли заробляти гроші на форматі, який був запущений у 2021 році, за допомогою суперчатів й інтеграції покупок, а також за допомогою створеного компанією фонду для авторів, але ця модель була не набагато кращою, ніж схема монетизації TikTok. Чого TikTok не робить, так це прямого розподілу доходів від реклами з авторами — те, що YouTube робив роками для традиційних відео, а тепер привносить у Shorts.
 video
Авторам не обов’язково вмикати монетизацію коротких відео, якщо вони цього не хочуть. YouTube стверджує, що впроваджує модульну систему для умов партнерської програми: кожен учасник програми повинен буде підписати базову угоду, яка визначає, що ви можете публікувати на сайті, і спосіб оплати.

Це стосується авторів, які вже є партнерами YouTube. У компанії заявляють, що їм доведеться прийняти нові умови до 10 липня 2023 року, інакше їх можливість монетизувати за допомогою платформи буде вимкнена, і їм доведеться повторно подати заявку на участь у програмі.

Крім того, є додаткові угоди щодо монетизації «Сторінки перегляду» та Shorts, які ви можете погодити окремо. Угода про короткі відео, яка стане доступною 1 лютого, фактично відповідає тому, що написано на папері, що дає вам частину доходу від «перегляду реклами між відео в стрічці коротких відео». Угода щодо сторінки перегляду по суті охоплює інші речі; прямі трансляції та традиційні «довгоформатні» відео на YouTube, YouTube Music або YouTube Kids.

Існує також додаток для «комерційних продуктів», таких як членство, суперчати, супернаклейки та суперподяки, хоча компанія стверджує, що вам не доведеться повторно погоджуватися з цими умовами, якщо ви вже ввімкнули ці функції для свого каналу.

YouTube каже, що цей модульний підхід дозволить йому «додати нові можливості монетизації в майбутньому без необхідності оновлювати або змінювати всю угоду про монетизацію».

Компанія також заявляє, що ви можете відмовитися від певних модулів монетизації після того, як ви зареєструєтесь у них.

За матеріалами https://mezha.media/
Обговорити з іншими читачами:
Погода