Відеосервіс YouTube відмовиться від реклами формату Overlay, коли під час перегляду відео на комп’ютерах рекламний банер затуляє нижню частину вікна. Остаточно попрощаються із таким типом реклами з 6 квітня, повідомила команда сервісу.
«Оголошення, що накладаються, – це застарілий формат оголошень, який показується лише на настільних комп’ютерах і заважає глядачам», – зазначено в повідомленні.
Команда YouTube вважає, що відмова від такого типу рекламних дозволить покращити рівень взаємодії із глядачами.
«Ми очікуємо обмеженого впливу на більшість творців, оскільки зацікавленість переходить на інші формати оголошень», – зазначили творці сервісу.
Відтак з 6 квітня рекламу формату Overlay приберуть і з YouTube Studio – платформи для розвитку авторських YouTube-каналів.
За матеріалами detector.media