YouTube-проект ПОДРУЖКИ бренду Kotex перейшов позначку в 100 000 підписників

Компанія “Кімберлі Кларк Україна” запустила YouTube-проект ПОДРУЖКИ для бренду Kotex трохи більше року тому, але за цей короткий час проект набув широкої популярності серед аудиторії.

Комментарии 1271

Проект підтримує дівчат і дає прості відповіді на складні питання про жіночу гігієну. Секрет успішності проекту - грамотний інфлюенс-маркетинг, а також, цікавий та корисний контент, який оцінили вже більше сотні тисяч підписниць. Розробкою стратегії та реалізацією проекту займається агентство відео маркетингу U.N.C.L.E.

З кожним роком брендам стає все складніше залучати увагу аудиторії в інтернеті. Велика конкуренція і невичерпна  кількість рекламного шуму сформували у споживачів скептичне ставлення до прямої реклами. Пошук ефективних шляхів взаємодії з потенційними клієнтами спричинив стрімке зростання та розвиток  такого інструменту, як інфлюенс-маркетинг.

Світовий обсяг ринку інфлюенсер-маркетингу оцінюється мільярдами доларів і демонструє стабільне зростання. Сучасні маркетологи на практиці довели, що інвестиції в інфлюенс-маркетинг дають максимальну віддачу, сприяючи підвищенню лояльності і просування брендів.

Величезне значення в області комунікації зі споживачем має відео-контент, що транслюється на платформі YouTube, аудиторія якої в Україні становить близько 20 млн. користувачів. Це зручне середовище для комунікації брендів з цільовою аудиторією, де є всі можливості, щоб привернути увагу, проінформувати і сформувати довіру. Найбільш популярний  формат - корисний контент і рекомендація тих, чий голос часто чують і довіряють - блогерів і селебріті. Саме такий шлях просування використовувала компанія U.N.C.L.E., щоб пожвавити інтерес глядачів і підвищити лояльність аудиторії до відомого бренду Kotex.

«Все почалося з контентної стратегії. Ми провели опитування цільової аудиторії, який підтвердив наші гіпотези щодо інтересів молодих дівчат. Покоління, яке живе в гаджетах, споживає величезну кількість контенту на високій швидкості, тому відео контент з відомими інфлюенсерамі є найкращим форматом донесення цінностей бренда, особливо якщо це корисний і актуальний контент, який відповідає запитам аудиторії» - Андрій Зубенко - СЕО U.N.C.L.E.

Канал «Подружка»: зі старту до 100 000 передплатників за 1 рік

Канал ПОДРУЖКИ - це канал для дівчат про дівчат. Його мета - забезпечити підтримку для підлітків і створити правильне та надійне джерело інформації, якому можна довіряти. Адже не завжди дівчата можуть легко поговорити з батьками або своїми подругами на цікаві теми, що стосуються інтимної гігієни, віддаючи перевагу інтернету. Канал дає відповіді на різні важливі для дівчат питання, дозволяє розвіяти міфи, обговорити чутливі теми або поділитися своїми історіями. Канал ПОДРУЖКИ став саме тією подругою, з якою можна спілкуватися легко і без сорому, отримуючи достовірну інформацію від потрібних експертів.

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія каналу і бренду Kotex - дівчата віком 16-23 років. У цьому віці дівчата стають більш самостійними, вступають до університетів, формують свою думку про продукти без нав'язування з боку батьків. Поставивши за мету привернути їх увагу, бренд прагнув вплинути на їх вибір не тільки в даний момент, але і зберегти постійну лояльність в майбутньому.

Напрямки розвитку каналу

Намагаючись викликати інтерес і довіру підписників, компанія експериментувала з контентом та підіймала найактуальніші теми: про жіноче тіло та природні процеси, про емоції і відносини, про гігієну і товари бренду, які дарують дівчатам комфорт і впевненість у собі. Цікаве і корисне наповнення каналу стрімко збільшує число постійних підписників, а взаємодія з відомими інфлюенсерами - підвищує рівень довіри до бренду.

Щоб завоювати довіру аудиторії, бренд звернувся до експертів і лідерів думок. У проекті взяли участь Юлія Сабліна і Asya Say - дівчата, які не бояться говорити про жіночу гігієну і постійно розкривають ці теми на своїх каналах. В окремих рубриках героями роликів стають популярні інфлюенсери, такі як Саша Чистова, Христина Соломаха, Карина Лірчук. Спортивними експертизами діляться фітнес-блогери Марія Карачина і Світлана Лучкина. Про відносини з дівчатами говорить Зік Шереметьєв - дівчатам цікаво дізнатися чоловічий погляд на хвилюючі питання, отримати поради і підтримку в непростих підліткових темах.

«Ми опрацьовуємо інтереси глядачів спільно з інфлюенсерами і експертами, які добре відчувають свою аудиторію, тому зміст контенту виходить завжди актуальним» - Ольга Ексаурова Project Manager U.N.C.L.E.

Секрет успіху

Запорукою успіху каналу багато в чому став правильний вибір учасників і форматів. Дівчата-підлітки найбільш активні в соціальних мережах, споживають багато інформації з різних майданчиків, не соромляться вступати в комунікацію. Другий важливий фактор - подання не рекламного, а цікавого і надихаючого контенту, який хочеться дивитися. Глядачі бачать для себе користь і підписуються, щоб не пропустити нові відео.

Підвищити ефективність кампанії та оптимізувати витрати вдалося, завдяки створенню інфраструктури відразу на двох платформах - YouTube і Instagram. Комплексний підхід, залучення інфлюенсеров і актуальний контент привели до швидкого зростання аудиторії і збільшення числа органічного охоплення, який перевищує 50% переглядів.

"Digital в 2019 году став для бренду Kotex основним каналом комунікації. Ми врахували вік цільової аудиторії, їх підвищену активність в соціальних мережах, високе споживання контенту на платформі YouTube - ймовірність звернути їх увагу та залучити до діалогу з брендом була високою. І ми не помилилися. Дівчата задають питання, залучаються до активації, постійно дивляться всі формати контенту, який ми створюємо з інфлюенсерами. За короткий час ми змогли не просто створити ком'юніті на YouTube більше 100 000 чоловік, ми підвищили впізнаваність бренду і значно збільшили продажі продукту, зміцнили наші ринкові позиції.

Ми не зупиняємося на досягнутому, і вже плануємо нові формати контенту і довгострокові програми для нашої аудиторії "- Наталія Онищенко - Діджитал менеджер Кімберлі Кларк Україна і центральна Європа.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie