Відеосервіс YouTube введе на телевізорах 30-секундну рекламу, яку не можна буде пропустити, для найпопулярнішого контенту платформи.
Про це пише Variety з посиланням на заяву керівників компанії.
Як зазначає видання, буде схожа на рекламні ролики, які десятиліттями транслювалися на ефірному та кабельному телебаченні.
Спочатку нововведення запуститься у США, а до кінця року пошириться на міжнародні ринки. Зараз YouTube уже продає блоки 15-секундних рекламних роликів, що йдуть один за одним.
Також YouTube тестуватиме на телеекранах Pause Experiences — рекламні блоки, які програватимуться, коли ролик стоїть на паузі.
Таку опцію ініціюють як експеримент; оголошення можуть містити QR-код, що дасть змогу аудиторії взаємодіяти з брендом.
За даними компанії Nielsen, у грудні минулого року YouTube і YouTube TV на телевізорах у США дивилися понад 150 млн унікальних глядачів.
«Глядачі — особливо молодь — більше не роблять різниці між типом контенту, який вони дивляться. Коли вони вмикають телевізор, вони хочуть бачити все, що їм подобається, в одному місці — від улюблених творців до блокбастерів і футболу. І вони можуть знайти все це на YouTube», — зазначив СЕО YouTube Ніл Мохан.
Також у керівництві YouTube відзначили можливість використовувати штучний інтелект; це вже робиться для того, щоб показувати рекламу потрібній аудиторії, покращувати показники.
За матеріалами nv.ua